“Pastaschotel met korting op woensdag”
Beoordeling van Rijst en Zo

Rijst en Zo
Geclassificeerd als nr. 3 van 7 Restaurants in Olst
31 mei 2018 beoordeeld

Ik was in Olst en wilde even wat eten. Ik heb buiten op het terras van Rijst en Zo pasta (spaghetti met zalm) gegeten. Het terras ligt wel aan de doorgaande weg, dus niet erg rustig. Pastaschotels zijn op woensdag 8 euro. Een servetje ontbrak bij het bestek. Verder niet speciaal.

16 maart 2018 beoordeeld

We hebben echt heerlijk gegeten bij Rijst en Zo. De menukaart is zeer gevarieerd (vlees, vis, pasta's, pizza's). Ik ben zelf een viseter, en daar is veel keuze voor! Wij aten de linzensoep (top!) en de dorade en mix grill. Allemaal heerlijk. Echt een aanrader!!
De bediening was ook goed, en de eigenaar zeer vriendelijk.

16 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk genoten. De sfeer is zeer gezellig, de geur van de houtskool oven midden in t het restaurant maakt het compleet. Service is top. Aanrader voor afwisseling.

28 oktober 2017 beoordeeld

Rijst en Zo is een nieuw restaurant in Olst met een bijzondere keuken. We aten er voor het eerst en konden kiezen uit zowel vertrouwde Italiaanse gerechten (pizza, pasta's) als voor een verrassend menu met Irakese tintjes. De kok heeft zijn sporen verdiend in een goed bekend staand Italiaans restaurant in Deventer en is nu voor zichzelf begonnen. We kozen voor de ons onbekende gerechten op de kaart. Het voorgerecht was voor drie van ons een mediterrane salade die ons erg goed smaakte. Degene die voor mosselen koos was er ook erg tevreden over.
Het hoofdgerecht was voor de een mix van vissoorten en voor de anderen gestoofd rundvlees, ook heel lekker. De rijst was smaakvol, evenals de friet en groenten die volop opgediend werden. Omdat we ons goed gevuld voelden was er maar een die voor een nagerecht koos. Toen de rest het mooi opgemaakte schaaltje met frambozen-ijs en slagroom zagen hadden ze wat spijt over hun keus voor slechts koffie.
Daarna werd nog als verrassing Irakese koffie geserveerd Dat was een passende afsluiter. We komen hier graag weer om ons opnieuw te laten verrassen. Er valt nog veel te ontdekken op de menukaart.

Reizigers die Rijst en Zo bekeken, bekeken ook

In Rijst en Zo geweest? Deel je ervaringen!