“Schitterend restaurant met subliem uitzicht”
Beoordeling van Domaine Gayda

Domaine Gayda
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Brugairolles
Keukens: Frans
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
13 september 2016 beoordeeld

Betaalbaar klasse restaurant op wijndomein. Op aanraden van onze B&B gastheer daar gereserveerd. Het eten was er voortreffelijk en leuk gebracht, de wijn van het domein zelf was uitstekend en bovendien scherp geprijsd. De combinatie van het sublieme eten en de prachtige locatie met vergezichten maakte dit restaurantbezoek onvergetelijk.

6 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren hier helaas pas na 18.00 uur en de boetiek was gesloten.
De locatie was werkelijk prachtig: het uitzicht en de ruime opzet.
We besloten hier te eten en hebben een 3 gangen a la carte menu genomen.
Behalve de gastvrije ontvangst was het eten subliem en ster-restaurantwaardig. We kregen een lekkere amuse, olijven uit eigen gaard en brood met olijfolie. Daarna als voorgerecht een heerlijke soep voor mijn partner en foie grass voor mijzelf. Als hoofdgerecht had ik kalfsvlees en mijn partner een stuk rundvlees. In beide gevallen was het vlees perfect gebakken en de opmaak van de borden was een lust voor het oog. Hierna een kaasplankje met een bijpassende wijn.
Als afsluiting kregen we ook nog een lekker stuk chocolade en warme pistache koekjes van het huis.
Tot slot het leuke is dat je de wijn die je lekker vond ook direct kon kopen voor een zeer schappelijke prijs.
Ben je in de buurt: dan raad ik je deze plek zeker aan! En anders: omrijden is de moeite waard.

5 november 2014 beoordeeld

Een betaalbare keuken met verrassende combinaties in een uitzonderlijk kader met een prachtig uitzicht op de montage Noire en de Pyreneeën. Een absolute aanrader.

4 oktober 2014 beoordeeld

We gingen dit najaar 2 keer lunchen in het restaurant van Domaine Gayda in Brugairolles (nabij Limoux). Voor 25 Euro krijg je van de Belgische chef een 3-gangenmenu voorgeschoteld -inclusief de aangepaste wijnen van het domein!- om "u" tegen te zeggen: zeer lekker, geen te grote porties en een streling voor het oog (en de tong, dus). Aperitief en/of koffie (deze laatste is inbegrepen in het menu) kan je gebruiken op het grote terras, met een machtig zicht op de uiterst verzorgde wijngaarden van het domein, die als landschap verrassend Zuid-Afrikaans aandoen. De grote bezieler van het domein is overigens een Zuid-Afrikaan. Deze lunch aan 25 Euro is enkel te krijgen van woensdag tot vrijdag. "De omweg waard".

8 september 2014 beoordeeld

Ondanks dat wij met een groot gezelschap waren was het eten,bediening en ambiance perfect!
De wijnen zijn prima en redelijk geprijsd.
Het uitzicht vanaf het terras op de Pyreneeen is fantastisch!
Bezoek zeer de moeite waard.

• Sfeer
Timothy f, Propriétaire van Domaine Gayda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 september 2014

HI,

thank you very much for your kind review...... we really appreciate it !!
see you back at Gayda soon...
Cheers,
Tim Ford

Reizigers die Domaine Gayda bekeken, bekeken ook

In Domaine Gayda geweest? Deel je ervaringen!