“Super rustig gelegen.”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

10 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 13 nuttige stemmen
“Super rustig gelegen.”
Beoordeeld op 20 februari 2020 voor een verblijf in februari 2020

Wij verbleven een week in dit mooie huis met zwembad. Het ligt in een zeer kalm dorpje, waar er voor de rest bijna geen toerisme is. Toch kun je met de auto van hieruit gemakkelijk het hele eiland verkennen. Het huis zelf is van alle gemakken voorzien. Zo is de keuken super uitgerust en zijn er zelfs olie en kruiden aanwezig. Wij vonden het tevens super dat er satelliet tv aanwezig is met al de Vlaamse zenders !
Ook een dikke pluim voor de eigenaars, die steeds paraat staan en je zelfs mee komen ophalen aan de luchthaven.
Wij zijn fan van de rust, de zee, de schitterende omgeving en de accomodatie. Wij komen zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: februari 2020
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren