“Gewoon, vis ...”

Geclassificeerd als nr. 4 van 15 Restaurants in Luderitz
Keukens: Vis en zeevruchten, Internationaal, Wijnbar
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is mooi gelegen en dat maakt veel goed. Inderdaad je kan er vis en zeevruchten eten maar de keuze is beperkt. De kwaliteit van de schotels is ok. Gewoon geen raffinement, maar dat verwacht je eigenlijk ook niet hier!
Er is een goede wijn selectie. De prijzen zijn ok voor westerlingen maar duur voor lokalen.

LNHGM, General Manager van Penguin Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 maart 2018

Dear Patron,

Thank you for posting your review on your dining experience at our locally popular Penguin Restaurant. I am pleased that you loved our superb location with its fantastic sea views as well as our new wine list.

Our seafood and oyster platters are highly sought after and from your review, I am not sure which fish dish you ordered. Our locally produced oysters are reputed to be #1 in the world for quality. We are also the only establishment in Namibia to serve the delicacy, Abalone (Cape Perlemoen variety). Our high-quality Lüderitz Abalone is also locally produced and the vast majority (99%) exported globally.

Please take note; In regular price comparison surveys, our restaurant prices are highly competitive when compared to other four-star hotel restaurants in Namibia.

Your support is valued and please do come again.

21 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier op een woensdagavond omdat we in het Nest hotel verbleven. Als je op tijd reserveert kun je bij het raam met uitzicht op zee zitten (geen zonsondergang als je binnen zit!). Grote porties en een uitgebreide menukaart. De vis is lekker vers. Ook later op de avond kun je hier nog prima terecht.

LNHGM, General Manager van Penguin Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 december 2017

Dear Patron,

Thank you for posting your positive 5/5 feedback on your recent dining experience in our PENGUIN RESTAURANT. I am delighted that we satisfied all your needs and that our service was prompt and efficient.

Your support is truly valued and we look forward to hosting you again.

Best regards,

18 december 2017 beoordeeld

Penguin is het restaurant van het Nest hotel. Nette inrichting met zicht op zee en op Lüderitz als je niet, net als wij, in het achterafhoekje achter een glazen wand geposteerd wordt door een norse gerante. We kregen ieder een menukaart waarop verschillende gerechten stonden, de kelnerin beschikte over nog een ander exemplaar. Beetje slordig. De wijnkaart bleek beter verzorgd. Veel goede en niet dure Afrikaanse wijnen. Het eten was niet echt bijzonder, maar ook niet slecht. Porties waren redelijk groot. Bediening was vriendelijk en verzorgd.

LNHGM, General Manager van Penguin Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 december 2017

Dear Patron,

Thank you for posting your feedback on your recent experience at our PENGUIN RESTAURANT. I am pleased that you liked our service, our wines and our location.

Thank you for your support and we look forward to hosting you again on your next visit to Namibia.

22 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten met onze reisgroep van 16 man. Het was buffet avond. Prima verzorgd. Vis (4 soorten) werd door de kok vers bereid. Ook 4 soorten vlees wat voor je gesneden werd. Weinig groenten, wel salade. Enorm toetjesbuffet. Prijs 320,-

LNHGM, General Manager van Penguin Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2017

Dear Guest,

I want to thank you for taking your time to post your positive feedback on your recent dining experience in our full-service PENGUIN RESTAURANT. I am pleased that you enjoyed our extensive dinner buffet.

Your support is valued and we look forward to hosting you again

Ulf Grünewald

17 mei 2017 beoordeeld

We hebben hier uitstekend gegeten.
Alle gerechten waren goed op smaak gebracht en werden mooi geserveerd.

LNHGM, General Manager van Penguin Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2017

Dear Patron,

I want to thank you for posting your highly positive (5/5) feedback on your recent dining experience in our PENGUIN RESTAURANT. I am delighted that we satisfied all your needs and to receive the accolade; "...we have eaten excellently here" makes my team and I very happy.

Your support is truly valued and please do come again

Ulf Grünewald

Reizigers die Penguin Restaurant bekeken, bekeken ook

Luderitz, Karas Region
Luderitz, Karas Region

In Penguin Restaurant geweest? Deel je ervaringen!