“Goede, vlotte service en heerlijke visgerechten”
Beoordeling van Penguin Restaurant

Penguin Restaurant
Geclassificeerd als nr. 4 van 15 Restaurants in Luderitz
Keukens: Vis en zeevruchten, Internationaal, Wijnbar
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
21 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren hier op een woensdagavond omdat we in het Nest hotel verbleven. Als je op tijd reserveert kun je bij het raam met uitzicht op zee zitten (geen zonsondergang als je binnen zit!). Grote porties en een uitgebreide menukaart. De vis is lekker vers. Ook later op de avond kun je hier nog prima terecht.

LNHGM, General Manager van Penguin Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 december 2017

Dear Patron,

Thank you for posting your positive 5/5 feedback on your recent dining experience in our PENGUIN RESTAURANT. I am delighted that we satisfied all your needs and that our service was prompt and efficient.

Your support is truly valued and we look forward to hosting you again.

Best regards,

18 december 2017 beoordeeld

Penguin is het restaurant van het Nest hotel. Nette inrichting met zicht op zee en op Lüderitz als je niet, net als wij, in het achterafhoekje achter een glazen wand geposteerd wordt door een norse gerante. We kregen ieder een menukaart waarop verschillende gerechten stonden, de kelnerin beschikte over nog een ander exemplaar. Beetje slordig. De wijnkaart bleek beter verzorgd. Veel goede en niet dure Afrikaanse wijnen. Het eten was niet echt bijzonder, maar ook niet slecht. Porties waren redelijk groot. Bediening was vriendelijk en verzorgd.

LNHGM, General Manager van Penguin Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 december 2017

Dear Patron,

Thank you for posting your feedback on your recent experience at our PENGUIN RESTAURANT. I am pleased that you liked our service, our wines and our location.

Thank you for your support and we look forward to hosting you again on your next visit to Namibia.

22 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten met onze reisgroep van 16 man. Het was buffet avond. Prima verzorgd. Vis (4 soorten) werd door de kok vers bereid. Ook 4 soorten vlees wat voor je gesneden werd. Weinig groenten, wel salade. Enorm toetjesbuffet. Prijs 320,-

LNHGM, General Manager van Penguin Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2017

Dear Guest,

I want to thank you for taking your time to post your positive feedback on your recent dining experience in our full-service PENGUIN RESTAURANT. I am pleased that you enjoyed our extensive dinner buffet.

Your support is valued and we look forward to hosting you again

Ulf Grünewald

17 mei 2017 beoordeeld

We hebben hier uitstekend gegeten.
Alle gerechten waren goed op smaak gebracht en werden mooi geserveerd.

LNHGM, General Manager van Penguin Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 mei 2017

Dear Patron,

I want to thank you for posting your highly positive (5/5) feedback on your recent dining experience in our PENGUIN RESTAURANT. I am delighted that we satisfied all your needs and to receive the accolade; "...we have eaten excellently here" makes my team and I very happy.

Your support is truly valued and please do come again

Ulf Grünewald

14 augustus 2016 beoordeeld

Op een zondag in Luderitz is dit de enige plek waar je fatsoenlijk kunt eten.
Het diner buffet was een tegenvaller. Prijs kwaliteit verhouding was niet ok. De mosselen waren niet vers en kwamen er 's nachts weer keihard uit. Het personeel was wisselend. De dame die ons naar onze tafel moest begeleiden leek het maar vervelend te vinden dat we er waren.

LNHGM, General Manager van Penguin Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2016

Dear Patron,

Thank you for posting your review on your recent Sunday night buffet at our locally acclaimed restaurant. Please accept my sincerest apologies that we disappointed your expectations. Our buffet dinners are normally very well received (as per previous TA Reviews). There is no excuse for our staff not delivering a friendly service and your feedback will definitely be taken up with my restaurant manager.

Your support and feedback are both highly valued.

Reizigers die Penguin Restaurant bekeken, bekeken ook

Luderitz, Karas Region

In Penguin Restaurant geweest? Deel je ervaringen!