“Vreselijk”

Keukens: Afrikaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
8 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onvriendelijk geholpen, bediening lijkt er geen zin in te hebben. Ik moest er zelf aan denken de keuze tussen rijst en friet door te geven. Had ik net zo goed niet kunnen doen want ik kreeg toch het verkeerde.

Het duurde héél erg lang voordat het eten kwam. De voorgerechten (garlic prawns en basket of mussels) waren smakeloos. De garnalen waren in z’n geheel gefrituurd en waren daardoor vet en niet meer te pellen. Ze vielen helemaal uit elkaar. De mosselen waren eveneens smakeloos, de (boter?)saus die erover was geschift en maakt dag er niets meer te proeven was.

De hoofdgerechten (viscurry en crayfish met seafood mix) waren niet veel beter. De rivierkreeften waren ok, maar de seafood mix bleek hetzelfde te zijn als de viscurry. En deze was zo gaar gekookt dat er niets herkenbaars meer te proeven was. De surimi sticks (!) die er doorheen zat was papperig.

641 dollar is veel geld voor wat je krijgt. De porties zijn belachelijk groot en de kwaliteit ronduit slecht.

26 augustus 2017 beoordeeld

Ritzi's is verhuisd, zit niet meer aan de waterkant maar in een soort kantine in het centrum, en heeft daarmee aan sfeer flink moeten inboeten. Van de pizza's, met zachte bodem en heel veel kaas moet je houden. Mijn vrouw vond 'm heerlijk, mijn zoon niet. Wat gebleven is is de Visplatter. Een heerlijke verzameling vis als op de foto boven. Voor 1 persoon doet-ie ongeveer Euro 13, maar als je geen grote eter bent heb je er met zijn 2-en een heerlijke hap aan.

J9475KAannad, Owner van Ritzi's Seafood Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2017

Thanks for visiting us.

21 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze groepreis hier gegeten. Prima schnitzel, geen grote portie. Wel moeite met warm opdienen met onze groep van 12.

22 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier s'middags even wat gegeten en gedronken op het terras met uitzicht over de haven. Wij zijn geen liefhebbers van vis maar ze hebben ook ander eten zoals pizza. We hebben lekker gegeten.

22 juli 2016 beoordeeld

Dit restaurant werd ons aanbevolen door de mensen van het hotel, maar is ons tegengevallen. Er is een ruime keuze en de produkten zijn vers. De bediening was niet echt vriendelijk en het eten zelf was niet echt speciaal. Bij het afrekenen bleek dat de kaartmachine al een tijdje niet werkte maar dit werd ons niet gezegd toen we binnenkwamen.

Reizigers die Ritzi's Seafood Restaurant bekeken, bekeken ook

Luderitz, Karas Region

In Ritzi's Seafood Restaurant geweest? Deel je ervaringen!