“Fijne Visplatter”

Keukens: Afrikaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
26 augustus 2017 beoordeeld

Ritzi's is verhuisd, zit niet meer aan de waterkant maar in een soort kantine in het centrum, en heeft daarmee aan sfeer flink moeten inboeten. Van de pizza's, met zachte bodem en heel veel kaas moet je houden. Mijn vrouw vond 'm heerlijk, mijn zoon niet. Wat gebleven is is de Visplatter. Een heerlijke verzameling vis als op de foto boven. Voor 1 persoon doet-ie ongeveer Euro 13, maar als je geen grote eter bent heb je er met zijn 2-en een heerlijke hap aan.

J9475KAannad, Owner van Ritzi's Seafood Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 oktober 2017

Thanks for visiting us.

21 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze groepreis hier gegeten. Prima schnitzel, geen grote portie. Wel moeite met warm opdienen met onze groep van 12.

22 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier s'middags even wat gegeten en gedronken op het terras met uitzicht over de haven. Wij zijn geen liefhebbers van vis maar ze hebben ook ander eten zoals pizza. We hebben lekker gegeten.

22 juli 2016 beoordeeld

Dit restaurant werd ons aanbevolen door de mensen van het hotel, maar is ons tegengevallen. Er is een ruime keuze en de produkten zijn vers. De bediening was niet echt vriendelijk en het eten zelf was niet echt speciaal. Bij het afrekenen bleek dat de kaartmachine al een tijdje niet werkte maar dit werd ons niet gezegd toen we binnenkwamen.

26 juni 2016 beoordeeld

In dit restaurant kan men redelijk goedkoop een goede maaltijd krijgen. De wijn is ook goed. Zowel vismaaltijden als Afrikaanse vleesmaaltijden (groot). Vanuit het restaurant heeft men een mooi uitzicht op de haven.

Reizigers die Ritzi's Seafood Restaurant bekeken, bekeken ook

Luderitz, Karas Region

Luderitz, Karas Region

In Ritzi's Seafood Restaurant geweest? Deel je ervaringen!