“Heerlijk gegeten. De beste Kebab Fesenjoon.”
Beoordeling van Qavam Cafe & Restaurant

Qavam Cafe & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 5 van 157 Restaurants in Shiraz
Keukens: Iraans
31 mei 2018 beoordeeld

Eenvoudig restaurant met heerlijk eten. Aanbevolen in de Lonely Planet en daarom veel toeristen. Buiten wachten op je beurt en binnen aanschuiven. Je staat ook snel weer buiten.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De keuken van dit restaurant in bijna even groot als de gang waar de 10 tafeltjes in staan. Het eten was goed op smaak en de huisgemaakte drankjes als lemon sap zijn een aanrader bij het eten. Het is niet een duur restaurant. Hoofdgerechten varieren tussen 120k en 280k rials.

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk klein restaurantje met een uitstekende brede keuken. We hadden 4 gerechten genomen die we nog niet in Iran hadden gegeten en 3 waren super lekker en een was prima. Dus op zoek naar iets anders dan kebab (hebben ze ook!) dan zeker naar dit restaurant.

19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 8 tafeltjes een gezellig klein restaurant. Eten is goed. Een man in de bediening die soms ook nog in de keuken meehelpt is net te weinig. Maar het goede eten maakt veel goed. Controleer wel de rekening. Door de drukte kopt er wel eens iets niet.

28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel komt wat onbeleefd over in eerste instantie. Informatie vragen over de (lokale) gerechten op de kaart lijken ze irritant te vinden. We hebben de bediende gevraagd aardig te doen en dat deed hij direct! Met geduld heeft hij aan de tafel een heerlijke Dizi gereed gemaakt! Het is een klein leuk en favoriet tentje, reserveren is daarom handig (en bespreek voor hoe lang!!) Eten wordt met passie bereid. Aanrader!!

Reizigers die Qavam Cafe & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Qavam Cafe & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!