“De eerste Inn die je tegenkomt bij het binnenrijden Barmouth”
Beoordeling van The Last Inn

The Last Inn
Geclassificeerd als nr. 14 van 64 Restaurants in Barmouth
Keukens: Eetcafé
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
3 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Typische inn waar je lekker kan eten en een pint kan drinken.
Heel snel bediend, gezellige tafel waar de locals aan de toog paar pints laten smaken.

27 oktober 2016 beoordeeld

Geweldig mooie pub en restaurant, zeer goed eten, goede bediening, gewoon geweldig.
Wis je dat er een bron in deze pub is die gebruikt word om decdranken te koelen

18 juni 2015 beoordeeld

Zeer drukke doch gezellige bedoening in een typisch Welshe sfeer. De maaltijden zijn ruim geportioneerd en bereid van typisch Welshe producten. Hier kom je niet voor de gastronomie maar wel voor de sfeer.

20 augustus 2013 beoordeeld

Je moet wel reserveren om 's avonds te eten. Het is er heel druk zodat veel mensen een plastic bekertje bier (verplicht bij wet) aan de overkant van de Inn genieten. Ons was gezegd dat dit het beste adresje was. Het was goed. Er is een suggestiebord met de catch of the day. Door ervaring weten we dat die suggesties altijd vers zijn. We hadden toch nog een tikkeltje meer verwacht van deze Inn, maar laat je niet weerhouden om dit ook eens te proberen.

20 augustus 2013 beoordeeld

Reserveer op tijd want het is hier druk, dat komt mede door de kwaliteit. Ook het bier is van goede kwaliteit

Reizigers die The Last Inn bekeken, bekeken ook

In The Last Inn geweest? Deel je ervaringen!