Beoordeeld op 25 juni 2017

De locatie naast Maho Beach lijkt erg leuk, dat is het in zekere zin ook wel omdat je uitzicht hebt op de wereldberoemde landingsbaan. Echter is de directe omgeving van het hotel ontzetten lelijk met haar casino's en bedenkelijke gelegenheden.
Het hotel zelf heeft een mooi zwembad en de gerenoveerde kamers zijn zeker goed.
Het horecapersoneel is ontzettend onvriendelijk en heeft duidelijk totaal geen zin om het de gasten naar de zin te maken. Dit heeft waarschijnlijk te maken met het grove en luidruchtige Amerikaanse publiek dat geen interesse heeft in de schoonheid van het eiland maar enkel komt om een all inclusive vakantie te hebben met vooral veel drank. Het buffetrestaurant was ook van bedenkelijke kwaliteit, de a la carte restaurants zijn goed.

Het aangrenzende Ocean Point Resort is duidelijk van betere kwaliteit en service, dit zou ik dan ook adviseren.

Kamertip: vraag om gerenoveerde kamers
  • Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
LiveMaho, Guest Relations Manager van Sonesta Maho Beach Resort, Casino & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2017

Dear Guest, Thank you for the valuable feedback on your stay for our team to look into. Sunny Regards, - Martha

Beoordeeld op 7 juni 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is in mijn ogen eerder 4 sterren waardig dan de 5 die ze hebben. Kamers en binnen het hotel zelf zijn verouderd en aan vernieuwing toe. Het openbuffet vond ik ook zeer tegenvallen. De prijs/kwaliteit verhouding is niet correcr, duur hotel voor wat je krijgt. Pluspunten: mooi zwembad, terras en uitkijk naar de landingsbaan!

Verbleef: februari 2017, reisde met vrienden
LiveMaho, Guest Relations Manager van Sonesta Maho Beach Resort, Casino & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2017

Dear Guest,

Thank you for the review, we read it through a translation. We are renovating the rooms and many are finished already. Glad you enjoyed the pool and the planes!

Sunny regards,

Beoordeeld op 1 april 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is haar geld absoluut niet waard! Wat een oude, vervallen bende. De lobby en de kamers kunnen duidelijk een upgrade gebruiken. Deze stammen namelijk nog uit de jaren '80. De kamers zijn gehorig en je hoort overdag en s'avonds het lawaai van de vliegtuigen en snachts het lawaai van de entertainmentstrip die voor het hotel ligt. Een goede nachtrust is er niet bij. Omdat het een All Inn hotel is wordt er de hele dag gedronken door de gasten. In de avond en nacht lopen er dronken luidruchtige hotelgasten op de gangen die met deuren slaan. Houden totaal geen rekening met anderen. Het eten bij het buffetrestaurant is van een zeer matige kwaliteit. Het is een echte vreetschuur. Het type publiek wat hier komt is niet erg van een hoog niveau en weet zich niet te gedragen bij het opscheppen. Borden met eten worden opgeschept alsof we weken niks gehad hebben. Buffetten worden slecht bijgevuld en gezonde gerechten zijn er bijna niet. Bijna alles is vet en ongezond. Om 8:30AM was ik bij het ontbijtbuffet en toen was het hele buffet al bijna leeg! Belachelijk, er was bijna niks meer te krijgen want het werd weer niet goed aangevuld. Geen fruit, yoghurt of brood meer te vinden. Personeel veel te druk met afruimen tafels. Ook is het personeel niet altijd even vriendelijk, maar dat kan ik best begrijpen als je ziet wat voor soort mensen hier komen. Dit is ook het type resort waar je om 07:00AM je badlaken moet neerleggen op een bedje anders is er geen plek meer. Iets wat ik weiger te doen en verschrikkelijk vind. Ik kan dit hotel u niet aanbevelen en zou eerder kiezen voor het 'adult only' zusterhotel vlakbij Philipsburg. Deze oogt rustiger en wordt het ontbijtbuffet wel goed bijgehouden met veel meer keus!

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
LiveMaho, Guest Relations Manager van Sonesta Maho Beach Resort, Casino & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2017

Dear Guest,

Thank you for your review of our beach resort in St. Maarten. We will be reviewing your feedback in detail with the Management team.

Kind Regards from SXM,

Beoordeeld op 3 oktober 2016

Op de kamer 230 volt met 2 || en 1- dikke platte pennen, een föhn, grote spiegel ook in de slaapkamer, airco, koffiezetter, vrij codekluisje, kleerhangers, een gevulde ijskast met zelfs sterke drank.
Vele eet mogelijkheden, 5 restaurant waarvan ook buiten het hotel, zelfs een dicht aan Philipsburg allemaal incl de All-in. Je moet wel enigszins valide zijn omdat alles min op 200 mtr afstand ligt. Aan het zwembad en aan het strand ligstoelen zonder kussens, gratis zwemhanddoek. Niet spannend om te snorkelen. Voorkant enkele winkeltjes met kleding, geurtjes, ringen, horloges en 2 pinautomaten.
De prijzen op Sint Maarten zijn aan de hoge kant, bv chips $ 6. Huurauto allemaal automaten vanaf € 55/dag. Benzine op het Franse € 0.90/L en NL $ 1.80. Aan de Franse kant veelal in € en NL kant $. NL kant spreek men alleen maar engels ook in het hotel en FR kant Frans. Vele apen gezien op de hoogste berg. Het strandje achter de golfbaan is de mooiste van allemaal, makkelijk aan te lopen, buiten allemaal links aanhouden. Totaal geen overdreven last van de vliegtuigen is dan ook een van de hoogte punten van Sint Maarten. Vliegen hoofdzakelijk tussen 7 en 18 uur waarvan de KLM, Airfrance en American airlines de hoogte punten zijn om de 2 dagen, tussen door de kleine propellers.

Kamertip: vraag om rustig en zeezicht.
  • Verbleef: september 2016, reisde met een partner
LiveMaho, Guest Engagement Coordinator van Sonesta Maho Beach Resort, Casino & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2016

Dear Cor O

Thank you for choosing our resort for your stay and for writing a review. We hope you can return again one day for some more fun in the sun amd more food!

Sunny Regards,
Guest Engagement Coordinator

Beoordeeld op 28 september 2016

Via Tui Nederland deze reis geboekt. Check in verliep vlot, met koude doekje en drankje. Ik had een standaardkamer geboekt voor 2 personen en enkel de vraag gesteld om op een hogere verdieping te logeren. Wij kregen een kamer op de 6de verdieping met zwembad en zeezicht. Kamer was niet gerenoveerd, maar beter dan verwacht. Bergruimte, kluis, koffiezet, lcd tv, bureel, tafel, balkon met stoelen en tafel, strijkijzer/strijkplank, badkamer met 1 wastafel, wc en inloopdouche. Enkel vreemd waren 2 afzonderlijke 2 bedden (1m30 breed) voor een 2 persoonskamer. Alles was proper en net en werd goed schoongemaakt. Handdoeken altijd op tijd en voldoende net als de zeepjes en dergelijke. 2x hadden wij een defect aan de tv die ze telkenmale dezelfde dag herstelden. 1x was de minibar niet her aangevuld.
Restaurants waren goed, behalve de Point. Deze moest gereserveerd worden en veronderstelde Italiaans te zijn. Inrichting was mooi, maar de kaart minimaal, de gerechten klein en niet van voldoende kwaliteit en de bediening niet klantvriendelijk. De Ocean terrace, Palms Grill en de Chinees zijn veel beter. Ascot Pub niet bezocht.
Zwembad gedeelte vind ik ook ondermaats. Een relatief klein zwembad, die van mindere kwaliteit is, heel luide muziek, geen rustigere plek en een overtal aan drank in en rond het zwembad.
Strand was goed, met ligstoelen (beperkt) en de laag overvliegende vliegtuigen als extra attractie. Entertainment was er weinig, overdag de obligate spelletjes, maar 's avonds geen shows, 2à3 x per week een live zanger dat was het.
15jaar terug was dit hotel bij de betere van Sint Maarten, een gebrek een investeringen en vernieuwingen hebben het echter doen wegzakken. Verbeterpunten zijn à la carte restaurant, zwembad en animatie 'savonds. Voor een promotieprijs zeker nog aan te raden, indien je de volle pot moet betalen is het te duur.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
LiveMaho, Guest Engagement Coordinator van Sonesta Maho Beach Resort, Casino & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2016

Dear Bredenetrekteropuit,

We are glad to hear all about your stay with us at our Beach Resort. Thank you for also including booking advice and your personal feedback. We do value your opinion and hope you can join us again.

Wishing you all the best,
Guest Engagement Coordinator