Beoordeeld op 2 juli 2018

The Bottle Kiln is een gloednieuw hotel in Doverton, Harwich. Grote kamer, uitstekend groot tweepersoons bed, ruime luxe badkamer, uitstekende stoelen, prima bureautje, voldoende stopcontacten, koffie- en theefaciliteiten op de kamer, flesjes koud water. Volstrekt geluidsdicht. De bar en het restaurant zien er misschien wat goedkoop uit (Doverton is ook niet het rijkste deel van Harwich), maar het eten is er prima en spotgoedkoop. We kwamen aan op een bloedhete dag. Maar door de airco was de temperatuur in de kamer keurig 20C. Ook toen we de airco hadden uutgezet, liep de temperatuur in de kamer nauwelijks op. Goed geïsoleerd. En je bent bovendien in een paar minuten bij de ferry naar Hoek van Holland.

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 13 juni 2018 via mobiele applicatie

Niet verwacht maar perfect hotel boven de pub! Kamer was netjes, schoon en lichtkoepel. Dit is de perfecte plek om na de dagboot vanuit Nederland te overnachten. 5 minuten rijden vanaf de aankomstplaats.
Aanrader, als je niet van bier houdt: cocktail sex on the beach.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 2 mei 2018 via mobiele applicatie

Prima alternatief voor de grote hotelketens nabij de veerboot.
Zeer nette kamers met airco en bad / douche. In devpub kan je goed avondeten en ontbijten voor een redelijke prijs. In de kamers hoor, zie of merk je niets van de pub. Wij zullen hier zeker nog eens overnachten.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
BottleKiln, Manager van The Bottle Kiln, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 mei 2018

Thank you for such a positive review. We are happy you enjoyed your stay with us and would welcome you back any time. Kind Regards

Beoordeeld op 22 januari 2018

The Bottle Kiln is een grote pub met daarboven enkele hotel kamers.. Pas geheel gerenoveerd en het rook nog nieuw. Verrassend ruime goede luxe aandoende kamers met koffie en thee faciliteit, waterflesjes, koekjes . Fijne badkamer en ruim zitje. Boven op de 1e verdieping is het goed beveiligd richting pub met afgesloten tussendeuren, er is ook een lift. De kamers lijken goed geïsoleerd tegen mogelijke geluidsoverlast. Er zijn geen gewone ramen maar wel een soort lichtkoepel in de nok. Matras was gelukkig stevig genoeg en we sliepen prima.

De pub beneden was op deze koude stormachtige januaridag erg erg rustig.
Mooie ruime pub met lekker eten, zelf vegetarisch ! Goede aanduiding van het aantal calorieën op de menukaart. Efficiënte ontvangst en inschrijving bediening
Pub en hotel zijn sinds kort van de pub keten Weatherspoon.
We konden onze auto op een niet afgesloten parkeerplaats achter het hotel parkeren maar wellicht is dat in de zomer ook in gebruik bij pubgangers en moet je verder weg op straat parkeren. Geen ontbijt gebruikt omdat we vroeg op de ferry gingen maar veel en ook gezonde keus op de kaart. Aanrader ! Wj hadden geboekt via booking.com en voor een scherpe prijs, maar ja het was winter en januari dus weinig vakantiegangers die de prijs omhoog brengen. .

Kamertip: er zijn maar en paar kamers
  • Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
BottleKiln, Manager van The Bottle Kiln, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 januari 2018

Thank you very much for your review!

We have enjoyed searching words to translate.

mooi - beautiful
grote - great
Fijne badkamer - fine bathroom
Verrassend - surprising
luxe - luxury

We were pleased to hear that you were comfortable in your room and slept well and we hope that you will visit us again in the future.

Thanks again.

Beoordeeld op 31 juli 2017 via mobiele applicatie

Prettig overnacht in dit hotel. Bij binnenkomst schrokken we een beetje van de drukke pub op de begane grond, maar hiervan heb je absoluut geen geluidoverlast op de eerste verdieping. Kamers zijn goed beveiligd met meerdere deuren op de gangen en beveiligers waren zeer vriendelijk en hebben geholpen met koffers. Putje van de douche was verstopt en de matras vrij hard. Tot slot zijn er maar een handje parkeerplaatsen op het eigen terrein, wel is er voldoende parkeergelegenheid in de straat. Pub beneden is een typisch Brits café, waar je prima pub food kan eten en ontbijten.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner