“prima overtocht. 1 opmerking”
Beoordeling van Stena Line

Stena Line
Geclassificeerd als nr. 3 van 19 dingen om te doen in Harwich
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
31 mei 2018 beoordeeld

inchecken verliep soepel. Daarna nog wel half uur langer dan gepland, wachten bij de boot tot we aan boord mochten. Parkeren auto goed geregeld. Punt van aandacht: Bij de toegangen vanuit de parkeerdek (oranje in dit geval) staat niet aangegeven dat hier geen lift is. 6 verdiepingen trappen lopen is voor ouderen en mensen met astma niet bevorderlijk voor de gezondheid. Graag aangeven dat er wel of geen lift is. Bij heenreis op de Stena Brittannica gingen wij wel met de lift. Hutten zijn prima voor een nachtje.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De overtocht was weer uitstekend, een geweldige boot de Stemapparaat Britannica, uniek is zijn soort. Reizen en slapen het kan haast niet beter.
Jammer wel dat de prijzen aan boord wat aan de hoge kant zijn. Het zeer vriendelijk personeel maakt het prijsverschil weer wat goed.

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een zeer volle afvaart van Hoek van Holland naar Harwich, vrijdag op zaterdag. We hebben niet aan boord gegeten. Maar wel genoten van een drankje. Prima prijs/qualiteits verhouding. Het was gezellig druk in de bar op dek 9. We hadden een twee-persoons buitenhut. Prima bedden en een goed instelbare airco in de hut. Shampoo en douchegel is aanwezig. In de kleine badkamer is geen föhn aanwezig. De wekker gaat erg vroeg, om 05:30 en de ontscheping is om 06:30. Advies, sla het drankje in de bar over, of beperk het tot 1. Fijne overtocht en zeker voor herhaling vatbaar.

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een dagtrip Londen gedaan vanuit Hoek van Holland. Vrijdag avond weg, zondag ochtend thuis. Schip is in alles voorzien en prijzen voor eten en drinken aan boord zijn redelijk, stukken beter dan Schiphol. We hadden een binnenhut. Erg netjes, goed bed en douche. De trein van Londen naar Harwich en vice versa was uitgevallen vanwege werkzaamheden. Er reed een directe bus, allemaal prima geregeld. Aanrader, en goed alternatief voor vliegen aangezien je uitgeslapen in Londen en weer aankomt. Plus het is een leuke ervaring.

Bekijk meer beoordelingen
4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn een weekendje naar Engeland gegaan met Stena Line. We hadden een 2 persoons binnenhut. Deze kamer is klein, maar bevat alles wat je nodig hebt. De douche was erg fijn! Je wordt erg vroeg gewekt. We hebben gedineerd in het Metropolitan restaurant. De service is goed. Het eten was goed te doen, maar niet fantastisch. Bij het ontbijtbuffet in het Taste restaurant is er een ruime keus!

Reizigers die Stena Line bekeken, bekeken ook

In Stena Line geweest? Deel je ervaringen!