“Gastvrij hotel midden in het centrum...”
Beoordeling van Hotel Duran

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Hotel Duran
Beoordeeld als nr. 1 van 12 hotels in Figueres
25 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

... en op loopafstand van Theatro-Museo Dalí. Decoratie met talrijke spiegels, tapijten en schilderijen. Ruime en comfortabele kamers.

Parkeren voor €15,- per dag in de privé garage/kelder, begin van de straat.

Verbleef: December, 2017, reisde met een partner

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt bijzonder centraal en vlakbij het museum van Dali. Nette kamers en prima ontbijtbuffet.
Er zijn verschillende restaurantjes in de buurt en het hotel heeft ook een goed restaurant.
Vriendelijk personeel

Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
hotelduran, Director de Relaciones Públicas van Hotel Duran, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2017

Beste Nathalie O,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om ons te beoordelen en een prachtige recensie te verlaten. Ik ben meer dan blij om te leren dat u van uw verblijf genoten heeft en dat onze sfeer en personeel uw verblijf nog aangenamer maken. Bedankt voor alle leuke reacties over het personeel.

Ik hoop u snel weer te zien.

Vriendelijke groeten.

17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel in het centrum , goede prijs kwaliteit. Mooie authentieke stijl beneden. Kamer modern en van alle benodigdheden voorzien. Parkeren kan voor 15 euro in eigen garage op25 meter.
Totaal prijs afgesproken voor slapen, diner( 3 gangen) , ontbijt en parkeren €133. Museum Salvador Dali op loopafstand.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
hotelduran, Director de Recepción van Hotel Duran, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2017

Dear Tanja V,

Thank you for taking the time to leave your thoughts of our hotel. I am more than delighted to find that you have enjoyed your stay and thank you for all the wonderful comments.
Looking forward to welcoming you to our hotel once again.

Kind regards,

28 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel comfortabel en bij het centrum
Het restaurant laat steken vallen de bediening is plichtmatig en zonder wijnkennis. De keuken is niet bijzonder niet om nog eens te gaan dineren.
Er wordt bevoorraad uit de diepvries en nog eens slecht bereid

Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
17 mei 2016 beoordeeld

Dit hotel ligt vlakbij de ramblas van figueres, en zo dus ook helemaal in het centrum van dit mooie stadje. Goede, vriendelijke ontvangst, ruime, propere kamer, gigantische badkamer, en een lekker bed!

• Verbleef: Mei, 2016, reisde met een partner
22 maart 2016 beoordeeld

Wij zijn zeer tevreden met ons gemaakte keuze voor dit hotel. Ruime schone kamer, vriendelijk personeel en op loopafstand van Dali museum, wat wil je nog meer.Tegen een extra betaling is er ook een plek in de parkeergarage te verkrijgen. Het restaurant hebben wij niet geprobeerd aangezien wij maar niet kunnen wennen aan het late tijdstip dat de Spanjaarden gaan eten. Kwart voor negen gaat het restaurant pas open.

Verbleef: Maart, 2016
7 juli 2013 beoordeeld

goede ligging, centraal vlakbij teater Salvador Dali. eten viel wat tegen, hadden we meer van verwacht. kamer schoon, rustig. sfeer prima. Goede parkeer gelegenheid vlakbij de ramblas, leuke terrasjes

• Verbleef: Juni, 2013, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Figueres bekeken
op 1 km afstand
286 beoordelingen
op 0,2 km afstand
Hotel President by Brava Hoteles
Prijzen weergeven

In Hotel Duran geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Duran

Adres: Lasauca, 5, 17600, Figueres, Spanje
Locatie: Spanje > Catalonië > Province of Girona > Figueres
Voorzieningen:
Bar/lounge Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 12 hotels in Figueres
Prijsklasse: € 53 - € 98 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Hotel Duran 3*
Aantal kamers: 60
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Duran met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Duran Hotel Figueres

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?