Hotel Rambla(Figueres)
Zie aanbieding
Apartments Figueres(Figueres)(Heel veel waar voor je geld!)
Hotel Emporda(Figueres)
  • Gratis parkeren
Ronda Hotel(Figueres)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 21/07
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 127 per nacht.

Hotel Plaza Inn(Figueres)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
B&B Hotel Figueres(Figueres)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Hotel Los Angeles(Figueres)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Bar/lounge
Agoda.com
Zie aanbieding
Hotel Pirineos(Figueres)(Heel veel waar voor je geld!)
Cancelon
  • Restaurant
15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel ligt bijzonder centraal en vlakbij het museum van Dali. Nette kamers en prima ontbijtbuffet.
Er zijn verschillende restaurantjes in de buurt en het hotel heeft ook een goed restaurant.
Vriendelijk personeel

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
hotelduran, Director de Relaciones Públicas van Hotel Duran, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2017

Beste Nathalie O,

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om ons te beoordelen en een prachtige recensie te verlaten. Ik ben meer dan blij om te leren dat u van uw verblijf genoten heeft en dat onze sfeer en personeel uw verblijf nog aangenamer maken. Bedankt voor alle leuke reacties over het personeel.

Ik hoop u snel weer te zien.

Vriendelijke groeten.

17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel in het centrum , goede prijs kwaliteit. Mooie authentieke stijl beneden. Kamer modern en van alle benodigdheden voorzien. Parkeren kan voor 15 euro in eigen garage op25 meter.
Totaal prijs afgesproken voor slapen, diner( 3 gangen) , ontbijt en parkeren €133. Museum Salvador Dali op loopafstand.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
hotelduran, Director de Recepción van Hotel Duran, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 mei 2017

Dear Tanja V,

Thank you for taking the time to leave your thoughts of our hotel. I am more than delighted to find that you have enjoyed your stay and thank you for all the wonderful comments.
Looking forward to welcoming you to our hotel once again.

Kind regards,

28 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel comfortabel en bij het centrum
Het restaurant laat steken vallen de bediening is plichtmatig en zonder wijnkennis. De keuken is niet bijzonder niet om nog eens te gaan dineren.
Er wordt bevoorraad uit de diepvries en nog eens slecht bereid

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
17 mei 2016 beoordeeld

Dit hotel ligt vlakbij de ramblas van figueres, en zo dus ook helemaal in het centrum van dit mooie stadje. Goede, vriendelijke ontvangst, ruime, propere kamer, gigantische badkamer, en een lekker bed!

• Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
22 maart 2016 beoordeeld

Wij zijn zeer tevreden met ons gemaakte keuze voor dit hotel. Ruime schone kamer, vriendelijk personeel en op loopafstand van Dali museum, wat wil je nog meer.Tegen een extra betaling is er ook een plek in de parkeergarage te verkrijgen. Het restaurant hebben wij niet geprobeerd aangezien wij maar niet kunnen wennen aan het late tijdstip dat de Spanjaarden gaan eten. Kwart voor negen gaat het restaurant pas open.

Verbleef: maart 2016