18 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleven 2 nachten in de parador en het was een super ervaring , grote kamer met salon en grote badkamer met bad en douche combi en uitzicht op de Teide ! Ontbijt en avondeten was van zeer goede kwaliteit en was een aangename verrassing. Kortom een aanrader niet alleen voor de locatie maar ook gewoon voor het lekkere eten en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ligt in een bijzonder natuurgebied. Volledig afgezonderd van andere activiteiten in de avonduren. Het is al snel half uur tot 45 min. Rijden naar Villaflor. Bijzonder rustig, goede kamer en badkamer. Het ontbijt is prijzig voor wat wordt aangeboden.

Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
1 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een week rondreizen op Tenerife en overal heerlijk gegeten te hebben is onze ervaring met het restaurant in de Parador slecht. We sliepen in het Hotel en hadden geen keus om ergens anders te eten. Geen Spaanse passie in het eten. Voorgerecht: garnalen gefrituurd met wat chips en avocado saus was matig. Vlees (Iberisch varken) was taai. De saus uit een pakje en niet zelf gemaakt. Kabeljouw: taai en uit de vriezer. Terwijl dit restaurant iets anders belooft: gerechten volgens de traditie van de eilanden. Echte onzin. Het personeel was collectief onbeschoft. Bijvoorbeeld: een ober pakt een leeg bord weg en stoot vrij hard tegen de arm van mijn tafelgenoten. Hij merkt het niet op. Geen lachje. Plichtmatig. Parador: ga aan de slag en maak er een feestje van voor al die gasten die op vakantie zijn. Ze hebben er voor gespaard en hard gewerkt. De reactie van de directie op eerdere recensies is ongeloofwaardig. Lees ze maar eens goed na. Punten worden er gegeven voor de locatie maar niet voor het personeel en eten. Erg jammer want Tenerife was verder fantastisch met erg aardige mensen.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
29 januari 2017 beoordeeld

prachtig gelegen en goed bereikbaar. mooi interieur, bar met leeszaal en eigen boekenvoorraad. zwembadje overdekt. mooie tuin. grandioos uitzicht. goed eten!
vriendelijke en behulpzame personeelsleden. hygiëne kan beter: kamer nogal stoffig (vb radiator badkamer)

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Miguel C, Manager van Parador de Canadas del Teide, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 februari 2017

Dear costumer,

Thank you very much for sharing your opinion, it is really important for all of us. We are really satisfied you enjoyed a pleasant stay here with us.

It would be a pleasure to see you once again here with us, don't hesitate to contact if you are comming back. Thank you very much.

Yours sincerely,

Miguel Castro
Manager
miguel.castro@parador.es

12 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aankomst schitterend landschap, chique parador, mooie ruime kamer. Bed hard, kussens slecht. Heet op de kamer, raam kon bij ons niet open ivm doorlopende herrie van het stroomaggregaat, jammer. Ontbijt is extra, en redelijk. Schitterend uitzicht. Badkamer verouderd maar schoon, goede douche.

Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden