Vandaag geopend: 10:00 - 18:00

vanaf US$ 74,83
vanaf US$ 66,89
vanaf US$ 43,08
Meer info
gisteren beoordeeld via mobiele applicatie

Ben in veel aquaparken geweest maar dit is geweldig mooi en met super glijbanen!!Alles perfect geregeld binnen dus zeker doen!

1 week geleden beoordeeld via mobiele applicatie

In het laagseizoen hier geweest, maar toch nog heel erg druk. Een fast pass is zeker aan te raden, kost 15 euro, maar dat scheelt een hoop wachttijd. Die pas hadden wij nu niet, maar zou ik een volgende keer zeker wel nemen. Hele toffe attracties, zeer de moeite waard!

1 week geleden beoordeeld

Op vrijdag 27-09-2019 hier naar toe geweest samen met mijn partner. Vanuit Costa Adeje rijdt hier een gratis bus heen (voor vertrektijden en opstapplaatsen check de site van Siam Park). Dit is dus goed geregeld en heel fijn dat je hier zelf geen onkosten aan hebt. De bus rijdt om het half uur ongeveer heen en ook weer terug.

Je wordt dan recht voor de ingang afgezet. Wij hadden al op voorhand (vanuit Nederland) onze tickets gekocht (duo tickets samen met Loro Parque) dus konden meteen doorlopen bij de kassa's. Meteen bij binnenkomst wordt je op de foto gezet (deze foto kun je bij het verlaten van het park later op de dag eventueel kopen voor ong. 6 euro)

Iets na 10.00 uur waren wij daar en zijn meteen naar een kluisje gelopen bij het strandje en hier onze spullen gedropt. Allemaal prima geregeld, bij inleveren van de sleutel krijg je de borg van een paar euro weer terug.
Onze handdoeken hebben we op de strandbedjes gelegd; deze zijn er volop en zijn gratis. (door het park heen vind je nog meer gratis strandbedjes)
Bij dit strand zit ook het golfslagbad waar om de zoveel tijd de golven van enkele meters hoog je om de oren vliegen. Lifeguards houden de boel hier goed in de gaten.

Bij elke attractie staat een bord met uitgebreide informatie wat je ongeveer van de attractie kunt verwachten. De meeste attracties zijn met een opblaasband die je dan zelf mee dient te nemen in de buurt van de desbetreffende attractie. Er zijn hele rustige banen maar ook vrij heftige waar je veel water over je heen krijgt en je van links naar rechts en boven naar onderen over de baan schuift in je eentje, met zijn 2-en of zelfs met zijn 4-en. Sommige attracties zijn ook deels in het donker maar staat altijd aangegeven. Als je je goed vast houdt en de instructies van het personeel/de lifeguards opvolgt kan er niet veel mis gaan en heb je hier een leuke dag.

Ondanks dat ik geen waterrat ben vond ik het toch leuk om een keer gedaan te hebben.
Bij ons was het vrij rustig zodat we geen fast pass nodig hadden. Omdat je best wat moet lopen/klimmen is het ook niet erg om bovenaan even te wachten om op adem te komen voordat je aan de beurt bent. Wachttijden waren bij ons ongeveer 2 tot 10 minuten. Tower of Power was ongeveer 20 minuten.

Plus:
+ heel net verzorgd waterpark met veel mooie details
+ mooi aangelegd met veel planten, struiken en bomen waardoor er veel schaduw is
+ goede uitleg op de borden van de attracties wat er te verwachten is
+ nette en schone toiletten, omkleedruimtes en douches
+ genoeg eetgelegenheden
+ leuke muziek (bij ons werd er veel jaren 80 muziek gespeeld)

Min:
- de vloer kan erg heet worden later op de dag. (waterschoenen zijn dan erg fijn)
- soms een beetje onduidelijk aangegeven waar je precies heen moet

Tips:
* neem zelf waterschoenen mee. (zijn ook te koop op het park voor 10 euro maar dit zijn wegwerp schoentjes en gaan ook echt niet veel langer dan 1 dag mee)
* flipflops mag je niet aan in de attracties en kun je op veel plekjes in het park stallen neem dan niet je dure slippers mee, iedereen kan ze zo meenemen
* ga vroeg dan is het nog niet zo druk en heb je wellicht geen fast pass nodig
* ga liever niet op zaterdag en zeker niet op zondag: dan is het erg druk omdat ook de locals dan veel naar het park gaan
* je mag eigenlijk geen eten en drinken mee nemen maar wij hadden wel een flesje water bij en wat kleine snacks en ze hebben hier niet op gecontroleerd

Datum van activiteit: september 2019
1 week geleden beoordeeld

Een geweldig mooi park met glijbanen voor jong en oud. Wij hadden tickets via Tui geboekt, maar daar hadden we later spijt van. Dit ticket gaf niet alleen toegang tot het park, maar ook handdoeken, kluisje en 15 euro 'eet tegoed'. Vooral dat laatste bleek een misser. Je moest alles in 1 keer opmaken en werd dus niet van het tegoed afgeschreven. Hierdoor moest je iedere keer terug naar je kluisje. Beetje jammer want voor die 15 euro had je ook een Fastpass kunnen kopen waardoor je lekker snel de glijbanen af kan. Maar alles bij elkaar zeker de moeite waard om een keer naar toe te gaan!

Datum van activiteit: oktober 2019
2 weken geleden beoordeeld

We zijn 2 keer in onze vakantie naar dit park geweest. Hele leuke glijbanen waar je alleen, met zn 2en of met 4 van af gaat. Door de weeks was het bij ons een stuk drukker dan in het weekend. In het park verkopen ze tickets voor de 2e keer entree, dit is dan een stuk goedkoper.

Datum van activiteit: september 2019
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben samen de gehele dag geweldig genoten van dit super mooie, schone en buitengewoon spannende waterpark. De drukte viel ons alles mee waardoor wij geen fast pass hebben aangeschaft. De prijzen qua eten en drinken vielen ons ook mee. Maar wat een geweldige glijbanen heb je hier, de één nog spectaculairder dan de ander. Er is ook voor ieder wat wils. Zo zijn er delen voor de allerkleinsten onder ons maar ook de echte thrillseekers komen aan hun trekken bij de snellere en gewaagdere glijbanen.