Beoordeeld op 7 augustus 2019 via mobiele applicatie

Geweldige plaats om vakantie te vieren mooie stranden en leuke winkels en mooie marktkraampjes en geweldige parken.zoals lorropark de delteide siampark en een auto huren zodat je het eiland kunt gaan verkennen naar leuke plaatsen.

Datum van verblijf: september 2018
OnlinereputationCTFE, online van Sunlight Bahia Principe Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019

Dear Henny,

thank you so much for your kind comment about your stay at Sunlight Bahia Principe Tenerife and sorry for not answering in your language!

Kindest regards

Beoordeeld op 4 augustus 2019

Ik reis heel regelmatig en vergelijk je hotel met een ander hotel ... Qua locatie was dit hotel een beetje verwijderd van het toeristische centrum, wat voor mij geen probleem was. Ik had een auto gehuurd om Tenerife te verkennen. Wat voor mij heel belangrijk is tijdens het reizen, is dat ik een schone kamer en badkamer heb met een goed bed om te slapen, goed eten en goede service. Ik hield niet van de badkamer. Douchen in een badkuip met een slechte douchekop en een plakkerig douchegordijn is verouderd. Het eten was soms smakeloos, soms te zout, te zuur en vooral lauw tot koud of uitgedroogd. Ik zag regelmatig vogels eten van de saladebuffetten! Service in het restaurant was zeker goed. De service in de lobbybar soms onvriendelijk en zonder bediening aan tafel, in de rij staan om een drankje te bestellen, te weinig personeel voor service. De bar sloot om 23.00 uur en dat is jammer. De livemuziek in de avond kan veel beter zijn ... elke avond een andere zanger of zangeres die covers bracht, maar soms gewoon vals zong. Ik hoorde regelmatig slechte opmerkingen van andere gasten. Voor de rest was het hotel erg mooi, erg schoon, mooi zwembad maar slechte ligbedden. Als je een plaats wilde reserveren, moest je vroeg zijn en dan op je bed blijven of je handdoek zou door het zwembadpersoneel worden verwijderd. Te weinig liften en te langzaam zijn toe aan renovatie. Als al deze minpunten geregeld moesten worden, is dit hotel zeker een 10 waard! Dit hotel is grotendeels geboekt door Britten.

Kamertip: Hogere kamers hebben mooi uitzicht op zee
Datum van verblijf: juli 2019
OnlinereputationCTFE, onlinereputation van Sunlight Bahia Principe Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2019

Dear Kan,

thank you for telling all Tripadvisor users about your holiday at Sunlight Bahia Principe Tenerife hotel and sorry for not answering in your language.

We took note of your suggestions which will be taken into account.

Best Regards,

Beoordeeld op 3 mei 2019

Heel vriendelijk personeel, van recepetie tot het kamermeisje.
prchtige en goed ondehouden zwembaden, kraaknette kamers.
eten was gewoon super, uitgebreide prchtige buffetten, en met veel variatie!
wij komen zeker terug!!!

Kamertip: voor een rustige kamer, voor zo hoog mogelijk, en niet aan de zwembad kant. ik moet wel zeggen, dat aan de zwembad kant het zicht mooier is.
Datum van verblijf: april 2019
NicoleB7313, Gerente van Sunlight Bahia Principe Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 mei 2019

Dera Guest,

We would like to thank you for your kind feedback following your recent stay at Sunlight Bahia Principe Tenerife.

Furthermore, we apologize for not answering in your language.

Thank you very much for pointing out the variety and quality of our food.

It was a pleasure to served you and we look forward to your next stay.

With kind regards,
Jana Vaskova

Beoordeeld op 30 maart 2019 via mobiele applicatie

We hebben een leuke vakantie gehad in het resort. Er is genoeg gevarieerd eten en je hebt zelfs een ruim assortiment aan vegetarisch eten. Je hebt mooi uitzicht op de zee en de zwembaden zijn ruim. Je kan ook all a cart eten, wij hebben mexicaans, japans en italiaans gegeten. Voor kinderen heb je ook animatie programma’s. In de buurt van het resort is er niet veel te doen of je moet een huurauto nemen. Op de slaapkamer is er geen waterkoker, hier moet je 15 euro extra voor betalen.

Datum van verblijf: april 2018
NicoleB7313, Gerente van Sunlight Bahia Principe Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 april 2019

Dear guest,

Thank you very much for your honest review of your stay at Sunlight Bahia Principe Tenerife.

We are sorry to answering you in English we hope that you understand.

Also we are glad to know that you go home with a lot of memories, very good memories.

Please come back soon!

Best regards,
Oana Maria Sima
Sunlight Bahia Principe Tenerife

Beoordeeld op 17 juli 2018 via mobiele applicatie

Als je echt eens lekker en goed verwend wilt worden is bahia principe een aanrader .. gewoon all-in concept. Alles is hier goed. Huur voor het gemak en de wat verdere ligging een auto vanaf de luchthaven zodat de vakantie pret direct kan beginnen ..

Datum van verblijf: april 2018
Nicole B, Gerente van Sunlight Bahia Principe Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2018

Dear guest,

we apologize for not answering in your language and we hope you understand English.

We thank you for your fantastic review of your stay at Sunlight Bahia Principe Tenerife!

Best Regards,