4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en netjes hotel , met sprookjesachtig uitzicht .
Buffet is voldoende uitgebreid zodat er voor iedereen wel iets lekkers ligt. Verwacht alleen geen kreeft, krab, schelpdieren , steak of de typische streek gerechten . De keuken is vooral gericht op de internationale smaak, Vlaamse stoofvlees, Mexicaans , Italiaans , hamburgers , pasta’s , friet , salade , en soms eens een typisch tapas gerechtje.
Een enorm minpunt is het gebrek aan WiFi, zelf betalend gaat het niet goed. In de lobby is het zogezegd gratis , maar na een lijst aan informatie in te vullen kun je inloggen maar werkt het nog amper. Dit is echt een groot probleem als je internet nodig hebt voor het werk bijvoorbeeld en onaanvaardbaar in 4 sterren hotels.
Airco is uitgeschakeld , gelukkig zitten we hier niet in de warmste periode.
Ideaal hotel voor gezinnen die vooral veel willen eten en drinken en rustig willen zitten . Niet geschikt voor mensen die internet nodig hebben .

Verbleef: april 2018, reisde met familie
Nicole B, Gerente van Sunlight Bahia Principe Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2018

Dear Steve,

we apologize for not answering in your language and we hope you understand English.
We thank you a lot for your opinion about your stay at Bahia Principe Tenerife.

We passed your comments about the Wifi to our Management for information and consideration.

We would like to welcome you again in any of the Bahia Principe Hotels & Resorts in Tenerife, Mexico, Dominican Republic or Jamaica.

Best regards

27 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en zeer net , maar alles geeft zijn prijs . Alles draait om zoveel mogelijk geld uit je zakken te krijgen. Zelf voor op de weegschaal te staan 1euro te zot voor woorden . Op x box te betalen frigotje in kamer te betalen ,wifi te betalen gewoon alles te betalen , water aan tafel te betalen enz... in de avond heren met lange broek gaan eten en sommige vrouwen lopen bijna met alles bloot om te eten... en kan zo nog verder gaan ...

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Antwoord van management:Gereageerd 4 september 2017

Dear Nancy,

Thank you for your comments about your stay at the Hotel Bahia Principe Tenerife.
We apologize for not answering in your language and we hope you understand English.

We are sorry if you found irritating that some services like the wifi, the safe or the kettle had an extra charge. This information about the extra charges is detailed in the hotel website and often mentioned on Tripadvisor.
We also regret that you did not find appropriate the dress code of some guests.

19 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst werden we wat hectisch ontvangen. Er moest heel wat volk inchecken en we kregen weinig informatie over wat waar juist was, we moesten het stellen met een plannetje en zelf ontdekken. Onze koffers werden wel naar de kamer gedragen. De kamers waren proper en de minibar werd dagelijks aangevuld. Het zwembad was groot genoeg maar je moest wel op tijd je handdoek leggen of je had geen ligbed meer. Elke dag kon je gratis een busje nemen naar het centrum, mits dat je op voorhand reserveerde. Er waren verschillende activiteiten te doen zoals minigolf, tennis, etc. Het eten was heel lekker en er was een gevarieerd aanbod. Ook kan je één keer gratis eten in één van de vier á la care restaurants. Kortom een mooie locatie voor een perfecte vakantie!

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Antwoord van management:Gereageerd 25 augustus 2017

Dear guest,

We appreciate that you have taken the time to share your experience about your holidays at Bahia Principe Tenerife.

We are pleased to learn that you liked so much our facilities and the tasty food.

We hope to welcome you very soon for another perfect holiday!

20 juli 2017 beoordeeld

Heel tevreden over het verblijf, prachtige grote kamer , ruime badkamer.
Heel proper zowel kamers alles top in orde ook de tuinen liggen er prachtig bij nergens enige slordigheid,
Zowel ontbijt als lunch en diner zijn heel verzorgd en lekker met keuze voor ieder wat
kinderbuffet, veggie, dieet aan alles is gedacht.
Ook de All in is heel goed, meeste keus is inbegrepen.
Voor mij een heel goed hotel op Tenerife.
Niet geschikt door wie 's avonds nog wil wandelen of winkelen, vrij afgelegen, maar rustig en mooi, goede animatie.

Verbleef: mei 2017
Nélida P, Director de Relaciones Públicas van Sunlight Bahia Principe Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2017

Dear Guest,

Thank you for sharing this review about your lovely holidays in Bahia Principe Tenerife hotel.

We are glad to hear that you really enjoyed your stay in the hotel and you recommend it to our future guests.

We hope to welcome you once again for another excellent experience at Bahia Principe Hotels & Resorts.

Nélida Palacios De Luis

18 juli 2017 beoordeeld

Het hotel is een plaatje om te zien. De tuinen zien er prachtig uit en worden prima onderhouden. De kamers zijn daarentegen zeer matig. Het onderstel van het tweepersoonsbed was verzakt waardoor je letterlijk uit bed rolde. Nadat dit bij de staf gemeld was heeft het onderhoudsteam een poging gewaagd om het probleem op te lossen. Helaas was dat niet gelukt. Omdat het hotel helemaal volgeboekt was moesten we het er maar mee doen. Ik had als alternatieve oplossing een kussen onder het matras geplaatst zodat ik enigszins horizontaal kon liggen, maar comfortabel was het zeker niet. Betaalde wifi is ook geen aanrader. Voor 24 euro per week wordt er wifi aangeboden. Echter is deze niet beschikbaar in de hotelkamers op de vierde verdieping. Daarnaast is te stabiliteit en snelheid van de verbinding zeer matig. 1 Mbit/s als je geluk hebt. Het hotel biedt ook diverse à la carte restaurants aan. Helaas waren de populaire Aziatische en Mexicaanse restaurants op de dag van aankomst al voor de rest van de week volgeboekt. Het à la carte geldt overigens alleen voor het hoofdmenu. Voorgerechten en nagerechten zijn in buffervorm. Het dagelijkse buffet voor ontbijt, lunch en diner is prima. Er is voldoende variatie en nooit te weinig. Het avondprogramma is niet heel bijzonder. Iedere avond is er een voorstelling van of theater, muziek, zang en dans. Rond 22:30 uur is dit afgelopen en om 23 uur sluiten alle bars. Er is dan niets meer te krijgen. Zelfs geen water.
Bahia Principe Tenerife is zeker geen slecht hotel. Op een aantal gebieden schiet het hotel echt iets te kort. Daardoor voldoet het niet aan de verwachtingen die je van een modern 4,5 sterren hotel mag hebben.

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie

Dear Guest,

Thank you for the feedback of your recent holidays at Bahia Principe Tenerife hotel.

We would like to apologize for those aspects that have not totally satisfied you like the comfort of the bed or the themed restaurants.

We have informed the heads of these areas to supervise it and take the necessary measures to avoid further inconveniences.

We apologize for not having achieved your expectations and send you our best regards from Tenerife.

Nélida Palacios De Luis