Beoordeeld op 29 augustus 2019

Prima hotel, vriendelijk personeel, goede keuken, fijne zwembaden buiten én binnen. Wel veel lawaai in eetzaal en lounge vanwege harde materialen en hoge ruimten. Uitstekende ligging ten opzichte van centrum en openbaar vervoer.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com
Beoordeeld op 3 augustus 2019

Heel rustig hotel, mooie zwembaden en en prive zwembad aan het strand.Genoeg ligstoelen en parasols.
Gelukkig je handdoek niet vroeg moeten leggen , dat mag daar ook niet.
Lekker eten alles wat je maar wil van ontbijt en avondmaal.
Goeie ligging naar stadjes centrum , te voet zalig langs de promenade.
Goeie verbinding met de bus voor het hotel.Rustige kamer gevraagd hebben wij ook gehad. Ëen woord zalig hotel.
Alles netjes onderhouden , vriendelijk personeel.

Beoordeeld op 1 augustus 2019

Het is n mooi en schoon hotel ruime kamers goede inloopdouche prachtige zwembaden zeer rustig .en n mooi privestrand met infynitipool met zeer veel bedden. en n bar voor kleine lunch en drinken .Er is n uitstekend buffetrestaurant waar je altijd plaats krijgt zowel binnen als op t terras. en zeer vriendelijke medewerkers. We hebben n geweldige week gehad.

Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com
Beoordeeld op 29 juli 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 10 dagen verbleven.
Kamers zeer proper maar basic.wel zeer rumoerig(je hoort de buren)
Personeel was top zeer vriendelijk.
Eten was uitgebreid maar smakeloos.
Wij zijn dus meermaals uit gaan eten.
Aan het zwembad heerste een begrafenis sfeer... geen muziek.
Zeker genoeg mogelijkheden om bij 1 van de zwembaden beetje extra sfeer te creëren.
Gezien de recensies toch verrast...
Voor ons niet voor herhaling vatbaar

Beoordeeld op 19 juli 2019

Als ik terug kijk op onze vakantie, kijk ik terug met gemende gevoelens qua hotel. Laat ik beginnen met de pluspunten, het hotel heeft heerlijke zwembaden. De zwembaden zijn erg rustig, geen harde muziek of entertainment. Precies waar wij naar opzoek waren. De ligging van het hotel vond ik goed. Rustig en niet bij het te toeristische gedeelte. Wat mij echter zeer teleurstelde waren de kamers, na de eerste nacht hebben wij direct een nieuwe kamer aangevraagd. De kamers zijn namelijk zo gehorig dat je precies kunt horen wat je buren doen, en geloof mij dat wil je niet. Ik zal details besparen... in de nieuwe kamer was het iets beter omdat we daar rustige buren hadden. Om half 8 in de ochtend start het ontbijt wat resulteert in dat je om half 8/max. 8uur wakker zult zijn. Deuren vallen zeer hard dicht en veel lawaai op de gang. Ook van de housekeeping die de kamer boven je schoonmaakt en alle meubel stukken gaat verplaatsen.
Qua eten vond ik de variatie tegen vallen, het eten was ook niet echt warm.
De fitness is waardeloos. Het is er bloedheet en er staan enkel wat apparatuur, geen losse gewichten.
Het hotel had pluspunten maar helaas waren de minpunten overheersend. Ik had dit niet verwacht gezien de goede recensies.
Ik zal dit hotel niet opnieuw bezoeken en het ook niet aanraden.