31 juli 2018 beoordeeld

Het was de veertiende maal dat wij verbleven in Riu Arecas.
Meer moeten wij eigenlijk niet zeggen; het was er opnieuw uitstekend.
's Morgens bij het ontbijt was alles voorzien.
Men kon er een eitje op maat laten bereiden, met verschillende toevoegingen.
Er waren liefst acht verschillende soorten toastbrood.
's Avonds waren er heel veel mogelijkheden van verschillende gerechten.
Men kon ook een reservatie maken in het aparte restaurant olé.
Daar werd het hoofdgerecht aan tafel bediend.
Naast de zwembaden bij het hotal, was er tevens een zandstrand privé met een bar en infinity zwembad.
De kamers waren heel proper en in de badkamer was er een inloop douche.
Het is een 18+ hotel.

• Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
21 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel. Vriendelijk personeel!
Handdoekje leggen bij het zwembad is jammer.
Veel mensen reserveren al een stoel terwijl het niet mag. Wordt niks tegen gedaan. Zwembad is mooi. Beachclub nog mooier.
Eten valt wat tegen. Iedere dag het zelfde, weinig afwisseling, weinig smaak.
Rui arecas is een plek om te ontspannen en helemaal tot rust te komen. Geen schreeuwende kinderen, harde muziek of drukke mensen bij het zwembad.
Plek is prima, tip huur een auto en ga ergens anders eten. Dan is het helemaal top.

Verbleef: juni 2018, reisde met een partner
26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gerenoveerd hotel met een prachtig, rustig "privé strand" met Infinity Pool. Mooie nieuwe kamers, prima eten en super vriendelijk personeel. Wij hebben echt genoten van onze vakantie in dit hotel.

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
25 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze vorige Riu-ervaring was niet zo goed. Dus dit was een herkansing. Het blijkt een prima hotel. Heel rustig zonder schreeuwende en huilende kinderen. Service prima. Stroeve deur werd dezelfde avond verholpen. Eten prima, vooral de specialiteiten van de dag. Bedjes reserveren niet nodig, voldoende aanbod. Personeel zeer attent.
Het enige minpunt is de animatie, die vooral uit zangers/ bandjes bestond. Het repertoire was soms niet om aan te horen. Rock uit de jaren zeventig? Terwijl de gemiddelde leeftijd boven de 60 is.

Verbleef: april 2018, reisde met familie
24 april 2018 beoordeeld

Ontvangst heel vriendelijk, bedden super comfortabel, grote inloopdouche op standaardkamer. Minpunt in hotel Spa-mogelijkheid, stelt echt niet veel voor.
Kleine sauna in maart buiten gebruik, jacuzzi en ruimte om te relaxen beperkt met vier ligzetels die niet comfortabel waren.
Zwembad daarentegen goed om baantjes te trekken en verwarmd.
Buffet groenten en sla niet veel afwisseling, wel afwisseling in dagelijkse gerechten. Desserts ook niet door overdonderd. Ook in klein restaurant, apart gratis op voorhand boeken met keuze uit 2 hoofdgerechten zeker proberen.
Wijnen per glas goedkoper dan per 1/2 karaf.
Wandelen tot in Caleta, 25 minuten, ook leuk om te doen om lunchadresjes te bezoeken.
Verder wel vervoer nodig want hotel ligt buiten winkelzone.

Kamertip: Standaardkamers rechts van incheck, kijken uit op parking en kloof en werken die enkele maanden in beslag nemen.
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner