24 april 2018 beoordeeld

Ontvangst heel vriendelijk, bedden super comfortabel, grote inloopdouche op standaardkamer. Minpunt in hotel Spa-mogelijkheid, stelt echt niet veel voor.
Kleine sauna in maart buiten gebruik, jacuzzi en ruimte om te relaxen beperkt met vier ligzetels die niet comfortabel waren.
Zwembad daarentegen goed om baantjes te trekken en verwarmd.
Buffet groenten en sla niet veel afwisseling, wel afwisseling in dagelijkse gerechten. Desserts ook niet door overdonderd. Ook in klein restaurant, apart gratis op voorhand boeken met keuze uit 2 hoofdgerechten zeker proberen.
Wijnen per glas goedkoper dan per 1/2 karaf.
Wandelen tot in Caleta, 25 minuten, ook leuk om te doen om lunchadresjes te bezoeken.
Verder wel vervoer nodig want hotel ligt buiten winkelzone.

Kamertip: Standaardkamers rechts van incheck, kijken uit op parking en kloof en werken die enkele maanden in beslag nemen.
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk rustig hotel ,je hoort alleen de vogeltjes .
Goede kamer en badkamer.
Lekker eten,ontbijt en diner .
Wij vonden het duo Blue Sky en de zanger Glen heel goed ,heerlijke dansmuziek
Vooral heerlijk het aparte strand met zwembad ,echt genieten .
Al het personeel heel vriendelijk .
Wij komen zeker een keer terug .

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect
lekker eten
prijs kwaliteit correct
Komen zeker terug
Vriendelijk personeel
Kort aan de promenade
Voldoende ligzetels aan het zwembad
Je kunt binnen en buiten eten
Niet te druk aan het zwembad
Terras aan het zwembad

Verbleef: april 2018
1 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel, super bed lekker lang en breed. Eten is niet bijzonder wel goed, wij gingen veelal gewoon uit eten elders. Het hotel ziet er prachtig verzorgt uit, mooi zwembad.
S’avonds altijd een bandje met leuke muziek. Wel zijn de kamers gehorig.
Het personeel is vriendelijk en netjes. We zijn vaker in een Riu hotel/resort geweest en ook dit hotel is een aan rader.

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super hotel .. goede service van al het personeel .. eten zeer gevarieerd en lekker .. zeer goed gelegen .. op wandelafstand van plaza del duque .. kortom : tophotel op een toplocatie ..

Toffe bediening in Aloha bar door Daniël en Juan Antonio .. altijd vriendelijk!!! En goedgezind

Verbleef: maart 2018, reisde met een partner