Beoordeeld op 5 februari 2019 via mobiele applicatie

Prachtig ontbijt op terras met live concert van pianist of gitarist. Lekkere resto’s a la carte. Overal super service en vriendelijk en overal vanalles te beleven. Leuke inrichting naar de gekende huisstijl. Iets minder duur dan de andere HR hotels die we reeds gedaan hebben.
Het enige minpunt is de locatie. Altijd de taxi, bus, of shuttle,voor het centrum nodig.

Datum van verblijf: februari 2019
Customer_Care_PHG, Guest Relations Manager van Hard Rock Hotel Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2019

Thank you for the positive review of our hotel Publi.

We are pleased to read you enjoyed your stay with us and our team offered you an excellent service.

It is great to know you enjoyed the live music during breakfast as well as our restaurants a la carte.

We hope to welcome you back soon!

kind regards

Regina G
Customer Care HRHT

Beoordeeld op 29 januari 2019

vriendelijk personeel,leuke muziek overal in en rond het hotelmooie kamer met goede bedden,rustige omgeving,met de bus die voor het hotel stopt ben je zo in het drukkeremaar met stevige wandelschoenen kom je daar ook.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hard Rock Hotels & Casinos
Customer_Care_PHG, Guest Relations Manager van Hard Rock Hotel Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 januari 2019

Thank you for the great review of our hotel NancyV1770!

We are pleased to know you enjoyed your stay as well as the wide variety of music our team plays throughout the day to assure all our guests feel like real rock stars with us!

We are looking forward to having you back with us soon and letting our team make your experience a unique one.

kind regards

Regina G
Customer Care HRHT

Beoordeeld op 14 januari 2019

Dit is echt een prachtig hotel: het ontvangst, de lobby, de kamers, de zwembaden... het is allemaal heerlijk. Er is zowel vermaak voor gezinnen mét of zonder kinderen. Het hotel is niet goedkoop, maar de service is dan ook uitstekend. Op ieder moment is er wel een band of artiest aan het spelen of is er ander entertainment. De restaurants zijn ook top. Wij waren het meest enthousiast over het restaurant beneden bij het zwembad. Heerlijk eten en prima bediening. We hebben er fantastisch geluncht.

Kamertip: Ik denk dat alle kamers bevallen in dit hotel. Ze zijn ruim en mooi ingericht.
Datum van verblijf: december 2018
Customer_Care_PHG, Manager van Hard Rock Hotel Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2019

Dear Ivanka O,

Thank you very much for having chosen Hard Rock Hotel Tenerife for your recent holidays and for having taken the time to share your experience with us.
We are really proud to have conveyed to you the real Hard Rock vibe and as such to have created a rockin' experience once again.

We hope you will be back soon to have another wonderful stay.

Best regards,

Marzia S.
Duty Manager

Beoordeeld op 7 december 2018 via mobiele applicatie

Wij zijn hier eind november een week geweest. En wij vonden het heerlijk ! Okay het hotel zit niet op een A locatie maar het hotel heeft s'morgens een gratis shuttle naar Costa Adeje en Playa de las Americas en s'avonds weer terug !!! Dus een hele dag daar genieten.

Het hotel zelf is echt schitterend. Mooie ruime kamers, fijne douche, groot fijn bed. Balkon. Schoon dagelijks schone handdoeken. Leuke details zoals de sweet of mine chocolaatjes het gitaartje op de kussenhoezen enz. 3 zwembaden (en 1 in de betaalde spa). 1 hiervan is Adult only dus hou je niet van kinderen kan je daar vertoeven.

Personeel ontzettend vriendelijk. Heerlijke explosief drankje bij inchecken. Alles ging ook lekker vlot.

Wij hadden half pension. Elke dag per persoon 1 gratis drankje bij het eten. Helemaal top. Eten ook voor ieder wat wils en goed.

Ik lees reviews van harde muziek tja logisch he in het Hard Rock Hotel dit is het concept en wij houden daar van !!! Als je er niet van houd moet je ook niet naar zo'n hotel gaan. Ook lees ik jankende kinderen ja daar hebben wij ook een hekel aan maar dat zijn de ouders en niet het hotel.

Al met al zijn wij zeer tevreden en mochten we dan toch wat minpunten hebben zijn het hele kleine punten, douche te laag voor iemand van 2 meter en wellicht de haakjes voor badjassen buiten de douche zodat ze niet nat worden. Maar daar is onze vakantie niet door verpest haha.

Wij komen zeker terug !!

Datum van verblijf: november 2018
Customer_Care_PHG, Guest Relations Manager van Hard Rock Hotel Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 december 2018

Liebe Patricia

Vielen Dank für die positive Bewertung unseres Hotels.

Wir freuen uns, dass Sie die Zimmer sowie unsere große Auswahl an Frühstücksbuffet und die Professionalität unseres Teams genossen haben.
Es ist eine Freude zu lesen, dass sie die Musik, die den ganzen Tag in den öffentlichen Bereichen des Hotels spielt, genossen haben, um sicherzustellen, dass sich unsere Kunden während ihres Aufenthalts wie echte Rockstars fühlen.

Wir hoffen, Sie bald zu sehen.

Grüße
Regina g
HRHT Kundendienst

Beoordeeld op 6 oktober 2018 via mobiele applicatie

Zeer mooi en steeds proper hotel.
Personeel stuk voor stuk erg vriendelijk.
Zeer uitgebreid en lekker ontbijt doch wat luidruchtige muziek tijdens het eten, ook hier super vriendelijk personeel, probeer de ‘latté macchiato’ die is top.
De miniclub is professioneel en geopend van 9 tot 21u
Eens buiten is er weinig te beleven (ligging) dus een auto huren is aan te raden (autoreisen) zeer goedkoop en altijd fully insured en 2 de bestuurder inbegrepen.
Er is een valetparking en die jongens doen super hun best.
Minpunt voor mij is het bed daar ik aan de zwaardere kant ben word ik meermaals per nacht wakker met rugpijn
Dit gemeld te hebben via reisagent(travel partners zonhoven) die onmiddelijk actie ondernam en receptie hotel gingen ze een extra topping leggen op ons bed doch dit is niet gebeurd wat jammer is
Al bij al is dit een tophotel waar we nu voor de derde keer verblijven en zeker terug naartoe komen

Datum van verblijf: oktober 2018
Customer_Care_PHG, Director de Relaciones con Clientes van Hard Rock Hotel Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018

Danke für deinen tollen Kommentar RobertoV3225

Wir freuen uns, dass Sie unser frisch zubereitetes Frühstücksbuffet als "Latté Machiatto" genossen haben
Es ist gut zu wissen, dass unser Team einen unschlagbaren Service bot.
Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten während Ihres Aufenthaltes und arbeiten täglich daran, unseren Kunden den besten Service zu bieten.

Danke nochmal
Wir hoffen, Sie bald wiederzusehen.

Grüße
Regina g