Beoordeeld op 14 mei 2018

Leuk nieuw hotel, vele hoeken en kantjes, voor ieder wat wils, ook op culinair niveau, en uiteraard voor mensen die van muziek houden. Overal wel ergens live ambiance. Het blijft uiteraard een mega hotel met bijhorende anonimiteit,en toeristische ergernissen, maar het service level leidt er niet onder. I love Hard Rock, maar je betaalt er wel voor.

Datum van verblijf: februari 2018
Customer_Care_PHG, Public Relations Manager van Hard Rock Hotel Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 mei 2018

Hallo spaceMechelen.,

We zijn blij dat u hebben genoten van uw verblijf bij ons, de beste motivatie voor ons is dat onze gasten tevreden zijn!

We hopen u snel weer te zien bij Hard Rock Hotel Tenerife.

Rockin' groeten,

C.Méndez

Beoordeeld op 28 februari 2018 via mobiele applicatie

Zalig hotel, heerlijke kamers met dito bedden. Riant en lekker buffet, vriendelijke mensen in de bediening, receptie en housekeeping! (behalve dan de hostess bij het Montauk restaurant dat ons schofterig heeft behandeld, zie andere recensie). Ik zal dit hotel zeker adviseren bij vrienden. Enige minpuntje, maar dat zal dan wel Hard Rock handelsmerk zijn, er is overal, de hele dag door, harde muziek en heeeeeeel soms is dat ietwat irritant als je met een boekje aan het heerlijke zwembad ligt....

Datum van verblijf: februari 2018
Customer_Care_PHG, Guest Relations Manager van Hard Rock Hotel Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 maart 2018

Hi Renate D.,

Thank you for your feedback about the Hard Rock Hotel Tenerife!

We love to hear about our guest's experiences and we are thrilled to know that you enjoyed our rooms, our plentiful and delicious food in our buffet, the Montauk Steakhouse and all our amazing staff. Making your stay truly memorable is a main goal of ours and so
we will be sure to pass your amazing comments along to our staff as they will be so happy to know that they made such a difference.

Your new HRHT family is already awaiting your return so please come back soon!

Best Rockin' Regards,

D.Hunter

Beoordeeld op 2 februari 2018 via mobiele applicatie

Eind januari mogen genieten in het zonnige Tenerife in dit mooie hotel, die enige tijd geleden de deuren opende.
Mooi hotel, prijs kwaliteit super en zalig genieten aan de verschillende zwembaden. De eetgelegenheden zijn hier uitgebreid dus voor ieder wat wils. Ook voor kids is dit een “Place to be”
Hier komen wij heel graag terug!

Datum van verblijf: februari 2018
Customer_Care_PHG, Guest Relations Manager van Hard Rock Hotel Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2018

Hi E8627FRbarbaraw.,

Thank you for taking to share with us your experience at the Hard Rock Hotel Tenerife!

We are so happy to hear that you already can't wait to return and that you consider our hotel the “Place to be” with children. Here at the HRHT we are sure to have something for everyone and so we are so thrilled to know that both you and your children had an incredible time.

Come back soon so we can shower you in our rock star treatment again!

Best Rockin' Regards,

D.Hunter

Beoordeeld op 31 december 2017

Dit is gewoon een fantastisch hotel, de lobby, de ontvangst, de kamers, de zwembaden,... het is allemaal heerlijk. Er is zowel vermaak voor gezinnen met of zonder kinderen, tieners, ... Het is een duur hotel, dat kun je niet ontkennen, maar je krijgt zoveel in de plaats, een sfeer die je zelden gaat vinden in een ander hotel. Op ieder moment is er wel een bandje of artiest aan het spelen en niettegenstaande het een 'muziek' hotel is, is het er 's avonds rustig slapen in de mooie kamers. Wij hebben bij ons laatste bezoek een 'Rock Suite' genomen, waarbij je een afgesloten kamer hebt voor de kinderen. Ik kan dit hotel aan iedereen aanraden, wij hebben in ieder geval voor volgende zomer terug geboekt.

Datum van verblijf: juli 2017
Customer_Care_PHG, Gerente van Hard Rock Hotel Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 januari 2018

Hallo Glenn P,
We hopen u snel weer te zien bij Hard Rock Hotel Tenerife.

Manuel R.
Duty Manager HRH Tenerife

Beoordeeld op 5 november 2017 via mobiele applicatie

Prijs/kwaliteit, zeker geen aanrader. Communicatie loopt niet altijd zoals het moet. Bij het ontbijt bijna niet mogelijk om buiten te zitten, tafels worden niet op tijd afgeruimd. Ligplaatsen aan zwembad worden al zeer vroeg ingenomen, wordt niet gecontroleerd. Doordat het muziek soms veel te luid staat op verschillende plaatsen hoor jr gewoon een kakafonie van alle soorten muziek door elkaar. Hotel is wel zeer proper en kamers zijn ook dik in orde. Hotel biedt geen all-in, en dit nemen ze letterlijk. Bij het eten s,avonds is er 1 drankje voorzien, de rest moet je betalen. Flesje water aan aan het zwembad 3,5€.

Datum van verblijf: november 2017
Customer_Care_PHG, Director de Relaciones Públicas van Hard Rock Hotel Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2017

Hallo freddyv0
Hartelijk dank voor uw tijd om ons hotel te beoordelen.
Het spijt ons te horen dat we niet volledig aan uw verwachtingen voldoen, maar we nemen uw opmerkingen erg in mening. We danken u voor het op de hoogte brengen van hen, omdat ze ons helpen om dagelijks te verbeteren.
We blijven erg hard werken om onze gasten de best mogelijke service te bieden. We hopen dat we u snel weer verwelkomen bij Hard Rock Hotel Tenerife.

Customer Care HRH Tenerife