Beoordeeld op 12 oktober 2017

Mooi hotel met fraaie zwembaden, strand is klein en veel keien erop. Prima eten en restaurants al was het soms erg druk in de buffetruimte met lange rijen. Mooi buitenterras om te eten, wel jammer dat hier gerookt mag worden. De kamers zijn heel mooi. Wij zaten op 15e etage met prachtig uitzicht. Ze zijn schoon en worden goed schoongehouden. Wij mistten wel een bad in een 5 sterren hotelkamer. Het personeel is servicegericht en heel aardig. De muziek in de algemene ruimtes was soms erg luid. Bij de balies was het personeel nauwelijks te verstaan. De 16e etage is prachtig dakterras. Zonde dat de DJ of artiesten al vroeg moesten stoppen en er overgegaan werd op plichtmatige muziek op band. Heerlijke week gehad met z’n tweetjes!!

Kamertip: prachtig uitzicht als je hoog zit. Wel druk bij liften tijdens spitsuur
Datum van verblijf: oktober 2017
Customer_Care_PHG, Public Relations Manager van Hard Rock Hotel Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2017

Beste gertjan d,

dank u wel voor het commentaar. Het is heel leuk te zien dat u een goede verblijf hier bij ons had. We hopen u komen straks opnieuw.

Beoordeeld op 30 september 2017

mooi hotel, ontbijt goed.
kamer was netjes, fijne douche en bed
balkon wel een aanrader op zee zicht.
diner hebben wij maar 1 keer gebruik van gemaakt, want dit is namelijk €35 pp zonder drinken en dat vonden wij een beetje prijzig.
rondom het hotel zijn er enkele restaurant waar je prima kan eten voor een lagere prijs

Datum van verblijf: september 2017
Customer_Care_PHG, Public Relations Manager van Hard Rock Hotel Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2017

Beste Jose P,

Heel fel bedankt voor uw commentaar en voor u verblijf in Hard Rock Hotel Ibiza. Uw commentaar is heel belangrijk voor ons en we hopen dat u snel nog eens terug komt om meer gedenkwaardige commentaar te delen met ons.

Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 29 september 2017 via mobiele applicatie

Zeer goed hotel alles perfect zeer vriendelijk personeel lekker eten en prachtige kamer. Geen minpunten te vinden. Alles is splinter nieuw en goed onderhouden. Dit hotel is zeker een aanrader voor wie naar Tenerife gaat.

Beste pierrev399,

Beoordeeld op 24 september 2017

Het allernieuwste tophotel met een majestueuze inkomhal, daarnaast een hard rock winkel. Vriendelijk personeel, zeer proper. Tuin en zwembaden een aanrader.Zeer rustig ondanks de naam van het hotel. AANRADER.

Datum van verblijf: september 2017
Customer_Care_PHG, Public Relations Manager van Hard Rock Hotel Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2017

Beste josvranckx,

Beoordeeld op 23 september 2017 via mobiele applicatie

Hele fijne tijd in Hard Rock Hotel gehad. Veel te doen, drie zwembaden en genoeg eetgelegenheid. Wat op valt is de vriendelijkheid van het personeel. Komen zeker nog eens terug. Het enige minpunt is de centrale hal, de muziek staat daar zo hard dat je de medewerkers aan de helpdesk moeilijk kan verstaan.

Datum van verblijf: september 2017
Customer_Care_PHG, Public Relations Manager van Hard Rock Hotel Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2017

Beste Willem S,