Beoordeeld op 10 april 2017

We kwamen in Hard Rock terecht na onverwacht sluiten van het 6 maanden vooraf geboekte Iberostar hotel. Beide ketens onderhandelden eerst en een weekje voor ons vertrek was alles rond. Sympathiek onthaal met glaasje cava voor de volwassenen en een fruitsap en ballon voor de kinderen. We hadden communicerende "gold" kamers, ruim, mooi en goed geïsoleerd. Met lateraal zeezicht. Kleerkast wat krap. Ik neem zelf altijd extra hangers mee. Mooie badkamers in zwart glas met gewone en regendouche. Voldoende stopcontacten en laptopaansluitingen. Met de domotica leer je snel omgaan. Minpuntjes: 1 x één van de kamers niet schoongemaakt, 1 x geen handdoeken in één van de kamers (wel snel gecorrigeerd). Groot pluspunt in Hardrock, het eten. Ruim ontbijt. Op sommige dagen is er een "pannenkoekenbakker" die figuren bakt op verzoek : voor onze 12 jarigen was dit een absoluut hoogtepunt. Diner in Sessions restaurant is uitstekend. Hapjes in potjes zien er goed uit en zijn lekker. Vlees van zeer goede kwaliteit, vis eveneens. Als er Iberico varkenssneden aangeboden worden, is dit top !! Alles wordt vers gebakken, dus geen schotels met reeds gebakken vlees. Gevogelte is uiteraard al gegaard in de keuken. Omdat in de andere restaurants gewerkt wordt met menu's zijn we er niet geweest, onze kleindochters willen liever zelf kiezen wat ze gaan eten. Minpuntje : we namen 7 x een fles wijn van de kaart en 4 dagen werd ons niet gevraagd de bon af te tekenen diezelfde avond. Wij zijn eerlijke mensen en hebben dat bij de afrekening gemeld. 's Middags lunch in "the Beach Club" : een aanrader (maar niet echt goedkoop). Wij waren zeer te spreken over de schotel met Ibericoham. Op een dag was er een demo hoe je een 5J ham "muy fino" moet snijden... festijn om die man aan het werk te zien! Klein minpuntje hier : het personeel loopt soms nog wat verloren: 6 maanden na opening van het hotel zou dit al weggewerkt moeten zijn. Onze meiden waren best tevreden over de Teen's Spirit club voor de tieners; ze deden niet aan alle activiteiten mee want darts b.v. vinden ze maar niets. Zoals gebruikelijk - schijnt het - is er in Hard Rock altijd en overal muziek. In het zwembad is een eiland waarop een DJ vanaf 13 u aan de slag gaat. Als je geen bezwaar tegen hebt permanente muziek is dit een tophotel.

Datum van verblijf: april 2017
Customer_Care_PHG, Public Relations Manager van Hard Rock Hotel Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 april 2017

Beste BIBITJE,

Dank u voor uw feedback en voor het delen op TripAdvisor.

Het doet ons plezier dat u van de ontbijt genoten hebt en de kamers waren uitstekend.

Groeten,

Beoordeeld op 6 april 2017

heel nieuw hotel verbleven er 1 week in maart.zeer groot hotel met natuurlijk veel muziek.wat ons opviel was dat er erg weinig gasten verbleven.Zaten 's avonds ongeveer alleen te eten wat de gezelligheid niet ten goede komt.koks staan zich letterlijk te vervelen achter het buffet.Ontbijt is inderdaad zeer uitgebreid maar alles wordt koud omdat er geen gasten zijn om het op te eten! Kamer is mooi en bed is goed. Zwembad is prachtig en personeel zeer vriendelijk. Vorig jaar het buurhotel(roca nivaria) gedaan ,vonden wij toch echt wel beter.

Datum van verblijf: maart 2017
Customer_Care_PHG, Public Relations Manager van Hard Rock Hotel Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2017

Beste gerlinde999,

dank u wel voor het commentaar. Het is heel leuk te zien dat u een goede verblijf hier bij ons had. We hopen u komen straks opnieuw.

Rockin' groeten,

Beoordeeld op 19 maart 2017

Naast hard rock cafe ook twee hotels ..erg mooie lobby , echt de moeite om eens te bekijken ..jasje van meatloaf , gitar van gitarist marlin manson ..echt poepsjiek hotel met inderdaad rockshop die mocht niet ontbreken ..logeren zal er vast de max zijn ...

Kamertip: Zijn enkel eens gaan piepen in de lobby ...echt mooi
Datum van verblijf: maart 2017
Customer_Care_PHG, Public Relations Manager van Hard Rock Hotel Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 maart 2017

Beste peggy v,

Rockin' groeten,

Beoordeeld op 14 maart 2017

prachtig hotel , super vriendelijk personeel en fantastisch ontbijtbuffet.Het hotel was nog maar 1 week open , sommige dingen waren nog niet af , maar we hebben compensatiegekregen - upgrade - happy hour etc .
De restaurants zelf in het hotel zijn aan de dure kant ...

Kamertip: alle kamers zijn super
Datum van verblijf: oktober 2016
Customer_Care_PHG, Public Relations Manager van Hard Rock Hotel Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2017

Beste Marc R,

Danku voor de aangename recensie van ons hotel.
We zullen hen dan ook absoluut deze positieve feedback bezorgen.

We kunnen niet wachten om jullie hier terug te zien in ons hotel!

Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 8 maart 2017

Een dikke pluim voor al het personeel.Klant is hier koning...
Hier valt niks op aan te merken:prachtige grote kamers voorzien van de laatste snufjes,eten is excellent,verschillende zwembaden,overal proper en net,....
Hopelijk wordt de omgeving(bars,restaurants,winkels) nu ook wat vernieuwd...

Datum van verblijf: januari 2017
Customer_Care_PHG, Public Relations Manager van Hard Rock Hotel Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2017

Geachte sybillemeulebrouck,

Hartelijk dank voor het delen van deze uitgebreide review op TripAdvisor.

We zijn uitermate verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. Ik zal uw lovende woorden met trots delen met de rest van het team.

Wij hopen u binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen.