Beoordeeld op 14 maart 2017

prachtig hotel , super vriendelijk personeel en fantastisch ontbijtbuffet.Het hotel was nog maar 1 week open , sommige dingen waren nog niet af , maar we hebben compensatiegekregen - upgrade - happy hour etc .
De restaurants zelf in het hotel zijn aan de dure kant ...

Kamertip: alle kamers zijn super
Datum van verblijf: oktober 2016
Customer_Care_PHG, Public Relations Manager van Hard Rock Hotel Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2017

Beste Marc R,

Danku voor de aangename recensie van ons hotel.
We zullen hen dan ook absoluut deze positieve feedback bezorgen.

We kunnen niet wachten om jullie hier terug te zien in ons hotel!

Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 8 maart 2017

Een dikke pluim voor al het personeel.Klant is hier koning...
Hier valt niks op aan te merken:prachtige grote kamers voorzien van de laatste snufjes,eten is excellent,verschillende zwembaden,overal proper en net,....
Hopelijk wordt de omgeving(bars,restaurants,winkels) nu ook wat vernieuwd...

Datum van verblijf: januari 2017
Customer_Care_PHG, Public Relations Manager van Hard Rock Hotel Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2017

Geachte sybillemeulebrouck,

Hartelijk dank voor het delen van deze uitgebreide review op TripAdvisor.

We zijn uitermate verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. Ik zal uw lovende woorden met trots delen met de rest van het team.

Wij hopen u binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 16 februari 2017 via mobiele applicatie

Top hotel op een mooie locatie supper mooie kamers
Uitgebreid . Restaurants van goede kwaliteit met normale prijszetting Een hotel om terug te keren .
Niet geschikt voor mensen die niet van muziek houden en
dicht tegen schopping centra willen verblijven

Datum van verblijf: februari 2017
Customer_Care_PHG, Public Relations Manager van Hard Rock Hotel Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2017

Beste Rudi G,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback op deze site!
Wat fijn dat u genoten hebt van uw kamer en dat ons personeel in staat was om u de 5 sterren service aan te bieden die wij streven om aan al onze gasten te bieden.

We hopen u gauw weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 13 februari 2017 via mobiele applicatie

Zeer mooi hotel, de ligging is super met uitzicht op de oceaan. Mooie zwembaden en luxe kamers. Het is vrij nieuw een prachtig. Wel overal muziek dus als je dat niet van houdt kies een ander hotel. Het eten en drinken is lekker maar niet goedkoop.

Reistype: Reisde voor zaken
Customer_Care_PHG, Public Relations Manager van Hard Rock Hotel Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2017

Dear Fransdb,

Thank you very much for your awesome review about us!

We are preparing many novelties for the upcoming summer time. Do not miss it!!

Best regards,

Beoordeeld op 26 januari 2017 via mobiele applicatie

Winter in België, -7 graden bij het vertrek 23 graden bij aankomst. Ik had eerst wat schrik dat de zon te weinig ging schijnen maar dat bleek helemaal niet nodig te zijn. Korte broek, t-shirt en een goede zonne crème dus!

Het Hard Rock zelf is een ervaring op zich. Altijd overal muziek. Zeer goed animatie team, vraag hen een programma. Het ontbijt is perfect. Het personeel zeer vriendelijk. De kamers zijn zeer proper. Alles is hier ook nieuw, van a tot z wordt er gewerkt met a-merken. Ik had enkele beoordelingen gelezen dat er nog zaken niet af waren, daar merk je niet veel van. Op het zwembad in de Spa na is alles momenteel kant en klaar... De Hard Rock ervaring is zeker een aanrader!

Grootste nadeel: Wij hebben half pension geboekt. Het is voor ons niet altijd duidelijk geweest wat nu wel inbegrepen was en wat niet. Zelfs het personeel zat nog niet helemaal op dezelfde lijn. Want de ene zei dit, de andere dat. Vraag het dus zeker als er twijfel is. Zoals ik al zei, het zijn echt vriendelijke mensen.

Grootste voordeel: De soundtube massage in de Spa. Ik was even het Noorden verloren. Alsof ik besefte dat ik in een droom zat en ik wel degelijk even niet wilde wakker worden. Zeker doen!

Geniet ervan,

Hans

Datum van verblijf: januari 2017
Customer_Care_PHG, Public Relations Manager van Hard Rock Hotel Tenerife, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2017

Beste Hans,

dank u wel voor het commentaar. Het is heel leuk te zien dat u een goede verblijf hier bij ons had. We hopen u komen straks opnieuw.

Rockin' groeten,