TripAdvisor

vanaf US$ 73,90
vanaf US$ 56,84
vanaf US$ 113,69
Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Gisteren zijn wij wezen snorkelen. Een nette organisatie met alle benodigden spullen en informatie. De tijdsverdeling is prima en het team is erg vriendelijk en behulpzaam. een aanrader! En ja, ook wij hebben zeeachildpadden gezien!

Datum van activiteit: juli 2019
TravelSub, Public Relations Manager van Travel Sub Dive Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2019

Hartelijk dank dat jullie een review achterlaten wij stellen het erg op prijs en wij zijn ook erg blij om te horen dat jullie het naar je zin hebben gehad, we hoppen jullie spoedig weer te zien!!

Beoordeeld op 11 mei 2018 via mobiele applicatie

Oorspronkelijk zou ik s middags gaan, maar door de kans op verminderd zicht door de stroming, gingen we s morgens vroeg. Een fantastische ervaring met deze rustige door het water glijdende dieren te snorkelen! Ze komen dichtbij!

Datum van activiteit: mei 2018
TravelSub, Director Comercial van Travel Sub Dive Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2018

Thank you very much Thedor V! We always try our best with the sea conditions we find. Hope to see you again soon!

Beoordeeld op 25 juli 2016 via mobiele applicatie

Fantastische kennismaking gehad met de duiksport! Zeer professioneel en uitermate kundig en geduldig met kinderen!

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 2 augustus 2015 via mobiele applicatie

Ben er 2 keer in 2 weken geweest, zo leuk vond ik het. De eerste keer helaas geen schildpadden gezien, maar vond het alsnog zo geweldig dat ik meteen toen ik terug kwam in het hotel nog een keertje heb bijgeboekt voor de week daarop. 2e keer wel schildpadden gezien (heel veel zelfs), en kunnen aaien en veel foto's kunnen maken. De instructeurs waren zeer competent en hielden je altijd goed in de gaten. Er worden ook foto's gemaakt die je aan het eind voor maar 15 euro kunt kopen, echt goede service!

Datum van activiteit: juli 2015
Beoordeeld op 20 juli 2015

Ik ging duiken. Omdat ik maar kort tijd had omdat ik 's avonds weer naar Nederland moest. En ik niet wist dat je niet moest duiken. Ze hebben er goed rekening mee gehouden. We hebben op 3 meter gedoken. En veel gezien. Nu kon ik na 4 uur weer vliegen zonder problemen. De begeleiding was heel goed. En je voelt je op je gemak bij hun

Datum van activiteit: juli 2015