“Onvergetelijk!”

Keukens: Mexicaans
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm lekker gegeten en gedronken -Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Personeel is super, ben blij dit tentje gevonden te hebben tijdens onze vakantie. Zijn 2 dagen achter elkaar hier geweest, veel gegeten en vooral veel Sangria gedronken. Tot de volgende keer!

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg vriendelijk personeel, we hebben de kip fajita gegeten en die was super! Gezellige binnenplaats!

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het personeel is vriendelijk, de wijn is lekker, het eten is super en de sfeer is ook nog eens te gek! Wat wil je nog meer? Wij zijn 3 dagen in Nerja geweest en elke dag wel 1x naar dit restaurant gegaan. Ze hebben lekkere cocktails met leuke prijzen (en speciale acties als je Nadia tegen het lijf loopt. 2 cocktails halen, 1 betalen) en naast het lekkere avondeten, kan je er ook een kleine hap eten tussen de middag. Wij raden dit restaurant zeer zeker aan!

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Beste Mexicaan sinds Mexico
3 verschillende gerechten en het één nog of even lekker als het ander
De perfecte mojito , super vriendelijke bediening,gezellige sfeer....... echt TOP

10 april 2018 beoordeeld

Voorheen nog géén ervaring met de mexicaanse keuken. Wat een verassing! Interieur heel gezellig met veel muurschilderingen en mexicaanse dekoratie. Warme verlichting en verwarmd binnenterras. Omdat een aantal van ons vijven nog nooit mexicaans gegeten had, kregen we uitgebreide uitleg over de menu´s door gastvrouw Nadia. Ook zo gemakkelijk dat deze dame meerdere talen spreekt. Voorgerecht Nacho´s met kip en kaas. Hoofdgerecht een combinatie van verschillende mexicaanse gerechten,, om zo een nog beter Idee te krijgen van wat de keuken te bieden heeft. Mijn man had (haha Ikea bouwpakket noemden we het) dorito´s met rundvlees en Champignons. We kregen alle tijd om tussen de maaltijden door te pauzeren. En op het laatst werden we nog verrast met een ritueel door de kelner. Een borrel op een pan boven je hoofd getikt en daarna meteen nuttigen onder de roep "viva Mexico". Gezellige avond onder vrienden en zeker een vervolg waard.

Reizigers die Cielito Lindo bekeken, bekeken ook

Nerja, Costa del Sol

In Cielito Lindo geweest? Deel je ervaringen!