Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (650)
Beoordelingen filteren
650 resultaten
Waardering van reizigers
522
110
12
5
1
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
522
110
12
5
1
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 650 beoordelingen
Beoordeeld op 23 augustus 2018

Werkelijk een hele positieve verrassing. Relatief klein hotel met 18 kamers welke 1 voor 1 meer dan goed zijn. Heel modern, heel strak, heel schoon en echt van alles voorzien wat denkbaar is. Koffie/thee/water gratis, badjassen, badslippers, gevulde minibar waar alles Euro 1,00 kost. Supervriendelijk personeel en goede lokatie. Wij komen zeker terug. Let op; geen parkeerplaats.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Grace U
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 augustus 2018

Heel leuk, fris, modern hotel vlakbij het strand in Nerja. Voorzien van leuke technische snufjes zoals een electrtische regendouche en tablet op de kamer. Twee jacuzzi's op het dak met tweepersoons ligbanken. Ontbijt prima.
Hele aardige behulpzame receptioniste.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Service
Bedank 433sabrinab
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 mei 2018 via mobiele applicatie

Zin om helemaal lekker niks te doen? Dan is het hier fantastisch. Bubbelbaden, ligbedden , mooie kamers , heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel. Fijn om een paar dagen te ontspannen in dit fijne luxe nette hotel.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Kim H
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Dit hotel is vrij nieuw en heeft geen ziel.
Het is een mooi hotel met alle comfort, het is voorzien van de nieuwste snufjes.
Het is jammer dat er weinig tot geen personeel aanwezig is.
Het hotel heeft geen echte lobby of bar. Het heeft meer weg van een appartementsgebouw met een gezamenlijke keuken. Het menselijke en de menselijke contacten vallen volledig weg.
Prijs kwaliteit is niet in verhouding.

Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Pluis501
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MBBoutique, Propietario van MB Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 mei 2018

Dear Customer.

I'm Jonathan Méndez owner of MB BOUTIQUE HOTELS, and I would like to let you know that, for all day long, there are 6 people working at the hotel to serve our customers, and the reception desk is attended 24h a day.

I would also like to remind you that we only have 26 rooms, I do not understand why you say that there is no staff, we try to be discreet and not bother our customers; if you like to see many people working you should only had to let us know and we would have sent all the staff to your room to say hello, we would have been really happy to do it and in this way also to show you that we have not lost that human contact that you have missed so much.

It is a pity that you were not able to assess the quality of the room, as you complain that the price is disproportionate; if I'm not mistaken, you paid € 126/night for two people including breakfast and taxes, in a Deluxe Room with Terrace. For example, the sheets and towels as well as the quality of the beds that we use in MB BOUTIQUE HOTEL are the same quality used by luxury hotels like Ritz-Carlton, Four Seasons and Intercontinental among others; the amenities, as you have checked, are from Rituals, I do not think many 3* hotels offer it; our customers have a pillow menu, a coffee machine with free coffee and tea, a tablet in the room at their disposal, where you can have tourist information and order delivery food from your room, professional hair dryer, scales, magnifying mirror, full shower, terrace, free ironing service, laundry service, 42" television with international channels, touch screens to customize the lighting and even to control the water in the shower and in the basin, led lights in the room with the possibility to change the colour, low cost mini bar for only € 1 per item, complimentary cookies or chocolates, free water bottles, weather forecast, breakfast from 7:30 until 11:30, a solarium with two Jacuzzis to enjoy all day and until 2 o'clock in the morning, etc ...

Of course we are not perfect and we can make mistakes, but our staff strives every day to make customers satisfied, and as I said it is a pity that customers like you do not know how to value our effort and the quality of what is offered.

Thank you very much and greetings.

Jonathan Méndez

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Geachte klant.

Ik ben Jonathan Méndez eigenaar van MB BOUTIQUE HOTELS en ik wil u laten weten dat er de hele dag door 6 mensen in het hotel werken om onze klanten te bedienen, en de receptie is 24 uur per dag aanwezig.

Ik wil er ook aan herinneren dat we maar 26 kamers hebben, ik begrijp niet waarom u zegt dat er geen personeel is, we proberen discreet te zijn en onze klanten niet lastig te vallen; als je het leuk vindt om veel mensen aan het werk te zien, hoef je het ons alleen te laten weten en we zouden al het personeel naar je kamer hebben gestuurd om hallo te zeggen, we zouden heel blij zijn geweest om het te doen en op deze manier ook laten zien dat we je hebt dat menselijke contact dat je zo gemist hebt niet verloren.

Het is jammer dat je de kwaliteit van de kamer niet hebt kunnen beoordelen, terwijl je klaagt dat de prijs onevenredig is; als ik me niet vergis, heb je € 126 / nacht betaald voor twee personen inclusief ontbijt en belastingen, in een Deluxe Kamer met Terras. De lakens en handdoeken en de kwaliteit van de bedden die we gebruiken in het MB BOUTIQUE HOTEL zijn bijvoorbeeld van dezelfde kwaliteit als luxe hotels zoals Ritz-Carlton, Four Seasons en Intercontinental; de voorzieningen, zoals je hebt gecontroleerd, zijn van Rituals, ik denk niet dat veel 3 * hotels het aanbieden; onze klanten hebben een kussenmenu, een koffiezetapparaat met gratis koffie en thee, een tablet in de kamer tot hun beschikking, waar u toeristische informatie en eten bij de bestelde gerechten kunt krijgen, professionele haardroger, weegschaal, make-upspiegel, volledige douche , terras, gratis strijkservice, wasservice, 42 "televisie met internationale kanalen, aanraakschermen om de verlichting aan te passen en zelfs om het water in de douche en in het bassin te regelen, led-verlichting in de kamer met de mogelijkheid om de kleur te veranderen, goedkope minibar voor slechts € 1 per stuk, gratis koekjes of chocolaatjes, gratis flessen water, weersvoorspelling, ontbijt van 07:30 tot 11:30 uur, een solarium met twee jacuzzi's om de hele dag te genieten en tot 2 uur in de ochtend, enz ...

Natuurlijk zijn we niet perfect en kunnen we fouten maken, maar onze medewerkers streven er elke dag naar om klanten tevreden te stellen, en zoals ik al zei is het jammer dat klanten zoals jij niet weten hoe onze inspanningen en de kwaliteit van wat wordt aangeboden te waarderen .

Heel erg bedankt en groeten.

Jonathan Méndez

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 december 2017 via mobiele applicatie

Fris gerenoveerd hotel. Hightech snufjes incl tablet op de kamer. Ontbijtzaal wat koel door de moderne materiaalkeuze. Gratis gebruik van de fitness aan de overzijde van het hotel. Hotel is vlakbij het kleine strand en dicht bij het centrum. Alles is op goede loopafstand. Op het dakterras is het heerlijk zonnen en relaxen in de bubbelbaden. Ontbijt niet uitgebreid incl warme gerechten maar wel zeer goed in de basis. Echt genoten hier in combinatie met de leuke stad en het goede weer in december.

Datum van verblijf: december 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank 904rolandv
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
MBBoutique, Recepcion van MB Boutique Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 december 2017
Google-vertaling

Dear Roland V,

Thank you for highlighting how good our facilities are, as well as location.

We cannot wait to see you again!

Best regards,
Fabiana

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken