“Flammkuchen”
Beoordeling van 1st Flammkuchen House

1st Flammkuchen House
Geclassificeerd als nr. 22 van 438 Restaurants in Nerja
7 oktober 2017 beoordeeld

Toen ik dit restaurant tegen kwam tijdens mijn zoektocht wist ik zeker dat ik hier langs wilde en het heeft me niet teleurgesteld! De flammkuchen waren erg lekker en een prima prijs ook. Heerlijk dunne, maar ook krokante bodem. Goede kaart ook met voor iedereen wat wils!

Flammkuchen H, Camarero van 1st Flammkuchen House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 oktober 2017

Many thanks for your confidence, we are happy to know that you enjoyed our delicious Tarte Flambee, we hope to see you again in our restaurant. Best regards.

16 juni 2017 beoordeeld

Wij waren hier een keer voor de lunch en zelfs 2x keer avonds.
De bediening is erg prettig en vriendelijk, de flammkuchen zelf zijn lekker, vers, gemaakt met verse producten en gewoon prima, er is ook keus genoeg.
Avonds gaat het vooraf met een 'homemade' amuse, en met een limoncello achteraf (bij de rekening) is het helemaal compleet. Een volgende keer komen wij hier zeker terug.
Gewoon doen hier, ga je geen spijt van krijgen!

Flammkuchen H, Camarero van 1st Flammkuchen House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2017

Thank you very much for your comment, your opinion interests us a lot, we want to see you soon tasting our delicious Tarte Flambee, best regards.

3 mei 2017 beoordeeld

Op zoek naar een kleine maaltijd voor de lunch kwamen wij bij dit restaurantje terecht. Ik ben geen pizza liefhebber met die maaltijd bodems, maar hier zag ik dunne bodems op de borden.
we bestelden een Flamkuchen del Mare. Een heerlijke flinterdunne knisperende bodem goed belegd met een saus, garnaaltjes en mosselen. Echt lekker. Ook de bediening was vriendelijk en correct. Ik las later dat een flammkuchen een Elzasserpizza wordt genoemd.

Bedank J.H. d
Flammkuchen H, Camarero van 1st Flammkuchen House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2017

We are glad to know that you enjoyed our Tarte Flambee and found it so delicious.
We hope to see you again soon in our restaurant.

Best regards,

Isidro.

4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plek om even rustig te ontbijten aan het strand. Keuze genoeg en prima kwaliteit. Na zo'n ontbijt kan er weer tegenaan.

Flammkuchen H, Gerente van 1st Flammkuchen House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2016

Muchas gracias por sus comentarios. Esperamos que vuelvan a vernos muy pronto.

6 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen klagen.... het was lekker en de bediening was ok....aanrader voor kids...prijs kwaliteit is eveneens ook ok

Flammkuchen H, Gerente van 1st Flammkuchen House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 augustus 2016

Muchas gracias por sus comentarios.
Esperamos que vuelva a visitarnos pronto.
Un saludo.

Reizigers die 1st Flammkuchen House bekeken, bekeken ook

Nerja, Costa del Sol

In 1st Flammkuchen House geweest? Deel je ervaringen!