“Lekker eten - goede bediening - gewoon SUPER”
Beoordeling van Restaurante Patanegra 57

Restaurante Patanegra 57
Geclassificeerd als nr. 67 van 457 Restaurants in Nerja
3 april 2017 beoordeeld

De ontvangst, het interieur de bediening en niet te vergeten het eten is van zeer goede kwaliteit! We zijn er tijdens ons verblijf 2 x gaan eten en het was telkens een culinaire belevenis!

26 maart 2017 beoordeeld

Erg fijne en originele gerechten. Top restaurant. Degelijke bediening. Lekkere wijn. Mooi kader. Alles prima.

28 december 2016 beoordeeld

Echt heerlijk gegeten. Heerlijke wijnen en zeer nette bediening. Dit is één van de betere restaurants in Nerja. Aanrader!

11 september 2016 beoordeeld

Zalig verpozen op het terrasje bij 'Patanegra 57'. Vlotte bediening van heerlijke schotels, met oog voor detail. Proef als dessert vooral de sublieme moelleux.

13 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant was super goed! Het eten was super lekker, we kwamen om 11:15 binnen en lieten ons nog eten. Daarna heerlijk genoten van een lekker dessert.

Reizigers die Restaurante Patanegra 57 bekeken, bekeken ook

Nerja, Costa del Sol
Nerja, Costa del Sol

In Restaurante Patanegra 57 geweest? Deel je ervaringen!