“gezellig dineren op het overdekte terras”

Andele!! Andele!! Restaurante Mexicano Tex-Mex
Reserveren met
Andele!! Andele!! Restaurante Mexicano Tex-Mex is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 100 van 451 Restaurants in Nerja
Keukens: Mexicaans
18 oktober 2016 beoordeeld

Wat een superleuk restaurant. zoals op veel plaatsen in Spanje komt de gezelligheid wat later op gang. wij gingen om 21:00 uur aan tafel. Heerlijk gegeten, de fajitas wordt erg leuk gepresenteerd. de lekkere cocktails maar ook het Mexicaanse bier maken het af. Tot slot verdient de ober van Andele Andele een dikke pluim, wat een gezellige, goedlachse kerel die zijn vak verstaat!

Mari Carmen A, Propietario van Andele!! Andele!! Restaurante Mexicano Tex-Mex, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 november 2016

Thanks!!!!!!

25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Tortilla kip. Man en zoon steak:-)
Erg gezellige bediening hartelijk steeds vragen of het lekker was. Aan het eind de Mexicaanse hier op voor een .

16 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er de dagmenu besteld met allebei een andere keuze. We konden niet klagen. Beide schotels waren lekker, zowel het voorgerecht als de hoofdschotel. In plaats van dessert hebben we koffie en thee besteld. Zeer zeker zijn geld waard.

1 oktober 2015 beoordeeld

Hier wel lekker gegeten maar ik had een kip wrap met groenten en rijst maar had er niet echt genoeg aan! Vond een wrap te weinig en dan ook te duur..

19 september 2015 beoordeeld

Heerlijk Mexicaans eten in Nerja. De fajita is overvloedig en de bakjes met gerechten worden geserveerd in een etagere.

Let op: aan het eind krijg je een sombrero op en wordt er een foto gemaakt voor de Facebook-pagina van het restaurant :-)

Als tegenprestatie krijg je dan weer een tequila drankje.

Reizigers die Andele!! Andele!! Restaurante Mexicano Tex-Mex bekeken, bekeken ook

Nerja, Costa del Sol

In Andele!! Andele!! Restaurante Mexicano Tex-Mex geweest? Deel je ervaringen!