“Het betere restaurant. Zeer lekker en verzorgd eten”

Sollun Restaurante - Pintada 9
Geclassificeerd als nr. 18 van 452 Restaurants in Nerja
Keukens: Spaans
8 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten. Vriendelijke bediening. Hebben a la Carte gegeten. Alle gerechten waren voor ieder van ons gezelschap top. Psi wijn gedronken (kleinste broer van de Pingus). Aanrader!

26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een fantastische avond gehad. We namen het Sol menu. Elke gang was werkelijk verrukkelijk. De bijpassende wijnen waren heerlijk. Af en toe kwam de chef om te bedienen. De bediening was goed en deskundig. We zaten buiten en dat was erg sfeervol. Alles klopte helemaal. Wat mij betreft het beste restaurant van Nerja!

30 mei 2018 beoordeeld

Wij zijn daar twee opvolgende dagen geweest. Een beter restaurant in de omgeving. Een top bediening in verschillende talen van een Nederlandse mevrouw. Ook de keuze en kennis van de wijnen was zeer goed. Rustig eten buiten het gejoel van de omgeving

28 januari 2018 beoordeeld

De keuken is zeer creatief en gedurfd maar de porties zijn wel relatief klein .
de prijs verhouding voor de 3 gangen menu ( 40 euro) met 1 glas aangepaste wijn per gerecht ( 16 euro) is dan wel prijzig voor de regio , maar aangezien de meeste klanten buitenlanders zijn die aan die prijzen gewend zijn , zal dat geen probleem zijn
Maar men moet het wel eens ontdekken en het loont de moeite , kwaliteit is top

29 oktober 2017 beoordeeld

In het toeristische en drukke Nerja is Sollun een oase van rust en gastronomie. Het restaurant bevindt zich in een passerelle. Kleine zaal met open keuken. De sympathieke chef Juan Quintanilla is expliciet aanwezig in zijn zaak. Er zijn twee correct geprijsde menu's en je kn ook à la carte eten. Wij genoten van de 'kleinste' menu à 40 € bestaande uit een voorhapje, voorgerecht van sint-jacobsnoot, visgerecht met rape, een vleesgerecht en een nagerecht. Kleine porties maar telkens lekkere en mooi gekruide hapjes op basis van excellente producten. Het wijnarrangement bestond uit een glaasje cava, een droge witte moscatel, een lekkere terra alta en een zoete moscatel. Stuk voor stuk goede wijnen. Excellente bediening. Wij hadden hier een heerlijk diner.

Reizigers die Sollun Restaurante - Pintada 9 bekeken, bekeken ook

Nerja, Costa del Sol

In Sollun Restaurante - Pintada 9 geweest? Deel je ervaringen!