“Fantastisch!”

Sollun Restaurante - Pintada 9
Geclassificeerd als nr. 24 van 405 Restaurants in Nerja
Keukens: Spaans
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom fantastisch gegeten bij Juan Quintanilla. We hebben de grote menu genomen voor een mini prijs! Lekkere wijn, fantastische bediening...telkens weer top!

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gewaarwording van bovenste plank. Dit restaurant neemt je mee naar een andere dimensie. Verrassende gerechten met een prima combinatie van smaken. Dit smaakt naar meer. Absoluut een aanrader

17 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een hele fijne avond gehad. Heerlijk gegeten. Ik had de Garnalen vooraf en deze was heerlijk in combi met de wijn. Mijn vriend de veal, maar dit was orgaanvlees en niet helemaal onze smaak.
Hoofdgerecht was weer heerlijk. We hadden de beef.
Wij komen zeker terug

28 maart 2017 beoordeeld

Wij bezoeken dit restaurant gemiddeld 7 keer per jaar. Gelukkig wijzigt de kaart regelmatig. Telkens weet chef Juan ons te verassen, dit is echt een Chef met een passie voor zijn vak en een wijnkennis om U tegen te zeggen! We reserveren alvast een tafeltje in mei! Buen provecho!

11 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren 3 jaar geleden hier ook.
Weer erg lekker gegeten, weet uit de ingrediënten weer de maximale smaak te halen.
Ook de drank (bier en wijn) weer een 10
Als we weer in nerja zijn gaan we hier zeker weer eten

Bedank Edward N. U

Reizigers die Sollun Restaurante - Pintada 9 bekeken, bekeken ook

Nerja, Costa del Sol

In Sollun Restaurante - Pintada 9 geweest? Deel je ervaringen!