“Geweldige Chinees”

Keukens: Aziatisch, Chinees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
24 september 2017 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten voor weinig geld.
Zeker een aanrader.
Van te voren reserveren is wel een aanrader, want het is er behoorlijk druk.

28 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een lekkere lunch op, eend en kip. Veel keuze voor weinig geld! Personeel is vriendelijk en spreekt goed Engels!

17 mei 2017 beoordeeld

Op basis van de beoordelingen op Tripadvisor hier met 7 personen gegeten. Op basis van de verwachtingen viel het allemaal toch een beetje tegen. Eten was niet slecht maar kan vele malen beter. Uitgebreide en onoverzichtelijke menukaart waardoor het lastig is om een keuze te maken. Wel zijn de prijzen gigantisch laag en is het personeel vriendelijk. Door de drukte was het wel wat lang wachten op het eten.

31 maart 2017 beoordeeld

we hebben hier twee keer gegeten met 4 personen en gegaan voor het "combi pakket" voor 4 personen , in een woord geweldig wat een variatie en ontzettend goed eten, geweldig bediening , niet opdringerig en keurig gekleed , en het eten : dit moet je een keer doen. wel reserveren van te voren, minimaal 2 dagen van te voren.

5 januari 2017 beoordeeld

Lekker eten voor een redelijke prijs. Het terras is gezellig, binnen iets minder. Grote kaart met veel keuze.

Reizigers die Restaurant Asiatico Yuan bekeken, bekeken ook

Nerja, Costa del Sol

In Restaurant Asiatico Yuan geweest? Deel je ervaringen!