“Zo lekker”

Geclassificeerd als nr. 39 van 453 Restaurants in Nerja
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
12 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt suuuper lekker eten hier. De moeite waard om het eens te proberen. Ook de bediening is top doe zo voort

4 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook als je nooit bij ‘n Thai’s restaurant bent is het de moeite waard. Zeer smakelijk voedsel voor een zeer schappelijke prijs. En de wijn niet te vergeten. Wat je er krijgt voor €14,- is ongelofelijk. De wijn op bijgaande foto is zo lekker daar ga je er alleen al voor naar toe.

15 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Even wat anders dan de Chinees de Tay. Vriendelijke bediening lekkere huiswijn. Een proeverij van kleine hapjes vooraf lekker en niet vet ondanks frituur. De Tom kwa soep was erg lekker en als hoofd gerecht dorado en duck met rijst en eiernoedels. Koffie na en een drankje van het huis gezellige avond we komen terug.

10 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van recensies op TripAdvisor zijn we hier gaan eten. Het is absoluut een aanrader. De kwaliteit en bereiding is top. De bediening is heel vriendelijk en raadt ook gerechten aan.

7 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bohhhhhh Superrrrrrrrr lekker gegeten echt smaakvol,vriendelijk en een echte aanrader deze komt bovenaan ons lijstje!!!

Reizigers die Yuu Taley bekeken, bekeken ook

Nerja, Costa del Sol
Nerja, Costa del Sol

In Yuu Taley geweest? Deel je ervaringen!