Bajamar(Nerja)
Hotel Los Arcos(Nerja)
  • Inclusief ontbijt
Priceline
17 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een knus hotel, mer vriendelijke eigenaren. Het ontbijt is een feestje, vele keuzes uit verse producten, jus en ei naar keuze.
Her strand is op loopafstand, 5 - 10 min de berg af en 10 - 15 min de berg op.
Het zeer toeristische stadje ligt ook op loopafstand 15 minuten, alles dus goed te belopen.

De kamer was erg netjes, goede badkamer!

Verbleef: september 2016, reisde met een partner
16 september 2016 beoordeeld

Door de hele goeie beoordelingen die we gelezen hadden hadden we hele hoge verwachtingen, die dan eigenlijk wat tegenvielen toen we er verbleven.
- De receptie is iedere namiddag gesloten van 13u30 tot 17u en dan kan je niemand bereiken.
- Toen we handdoeken vroegen om op het zonneterras te liggen kon dat niet. Ze hadden enkel witte handdoeken en die mochten daar niet gebruikt worden. We moesten maar handdoeken kopen om te zonnen.
- Het is ver afgelegen van het stadje zelf en ook van de zee. Je moet een goeie fysiek hebben om iedere keer opnieuw de klim te doen als je ergens naartoe gaat.

De kamer was wel heel mooi met een prachtig zicht vanop het terras.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
23 juni 2016 beoordeeld

Wij waren hier een jaar of 5 geleden ook al eens en wilden graag nog eens terugkomen. Dat is ons zeer goed bevallen. De casa is flink uitgebreid en wij hadden nu een nieuwe kamer met balkon met in de verte zeezicht. Vriendelijke ontvangst, kamer is prima met goede bedden, koelkast en airco, badkamer is van alle gemakken voorzien. Ontbijt is smorgens zeer goed, vers geperst sinaasappelsap en omelet naar wens wordt terplekke gemaakt en aan tafel gebracht. Verder zeer veel vers fruit en ruime keuze uit andere ontbijtbestanddelen. Met vers gezette koffie ( voor ons de echte café con leche) en met plezier nog zo'n heerlijke bakkie kan de dag niet meer stuk. Wat je krijgt is zeker zijn geld waard. Als Daniel ook nog een echt zwembad gaat maken wordt het een 4 sterren verblijf.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
19 maart 2016 beoordeeld

Wij hebben in maart een fantastische week gehad in Casa Mercedes. Zeer vriendelijke eigenaars en personeel, schone aangename kamers, een ongezien ontbijt, prachtig zicht op Nerja, een groot zonneterras en gelegen in een gezellige wijk, vlakbij Playa de Burriana en op wandelafstand van het centrum van Nerja. Niets op aan te merken! Een aanrader!

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
21 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Aantal nachten hier verbleven. Een heerlijk relaxt mooi B&B. Familie zeer aardig en doen er alles aan om het ons naar de zin te maken.
We hadden een nieuw gerenoveerde kamer, heel goed bed, mooie badkamer (douche met 2 douches). Bij aankomst stond er een fles Cava voor ons klaar! Kamer had een groot balkon met mooi uitzicht richting zee en ligbedden, samen met de Cava goede start van de vakantie en ontspanning.
Ontbijt zeer goed, veel vers fruit, verse koffie. Gebakken ei / roer ei etc werd ter plekke klaar gemaakt.
Een echte aanrader!

Verbleef: juni 2015