“Topavond”

Keukens: Nederlands, Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige avond met een menu om duimen en vingers van af te likken. De mixed grill is zeker een aanrader. Zelden zo mals vlees gegeten.
De bediening was top door een uitstekende gastvrouw en een topchef in de keuken.
Wij komen zeker terug als we in Nerja zijn.

21 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb er heerlijk gegeten
En niet te vergeten de tapas echt een aanrader ..
en een gastvrij echtpaar
Man is de kok en de vrouw in de bediening
Echt petje af .
En echt een aanrader voor een heerlijke maaltijd

10 juli 2017 beoordeeld

Lekkere Tapas uit eigen keuken, gastvrije bediening en keurig net zaakje helaas wel wat moeilijk te vinden maar zeker de moeite waard om er heen te gaan.

22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Lekker ontspannen sfeer. Zou hier zeker nogmaals gaan eten. Tapas uit eigen keuken genoeg niet overdadig.

16 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een perfect restaurantje net buiten het centrum van Nerja. De Nederlandse eigenaar zet hier de lekkerste gerechten voor je neus. In 2016 hebben ze zelfs, in de concurrentie met de Spaanse restaurants, de tapas tour gewonnen.
Wij hadden heerlijke spareribs en zien uit naar een volgende keer.

Reizigers die Restaurant La Tahona Holandesa bekeken, bekeken ook

In Restaurant La Tahona Holandesa geweest? Deel je ervaringen!