‚ÄúHeeeeerlijk! ūüėć‚ÄĚ

Restaurant Belga
Geclassificeerd als nr. 19 van 453 Restaurants in Nerja
Keukens: Belgisch, Internationaal
30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we hier lekker gegeten, de garnalenkroketten, carpaccio & belgisch stoofvlees echt WAUW. Het vlees smolt in je mond! Echt echt echt een aanrader. Overigens ook complimenten voor de bediening met een grote lach worden alle gasten in dit kleine restaurantje vol passie ontvangen.

18 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

N.a.v. de goede recensies een uurtje van te voren de zaak binnen gelopen met de vraag of er die avond nog een tafel vrij was en gelukkig was de mogelijkheid er. Een mooie kaart maar ook voor wijn en biertjes. Buiten de kaart om varkenswangetjes, een goede keuze. Super vriendelijk en zeker de moeite waard voor een bezoek!

15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eindelijk een heerlijk restaurant gevonden tussen alle foute eet gelegenheden gericht op Engelsen (lees: toeristisch). Restaurant wordt door een Belgisch koppel gerund, vriendelijk en alles wordt vers in de keuken gemaakt. De steak tartaar zag ik ter plekke gesneden worden. Ruime keus aan Belgische (betaalbare) biertjes en een lekkere rode wijn. Wij hebben heerlijk gegeten op een gezellige plek! Wij komen zeker terug :-)

26 juli 2018 beoordeeld

Knus restaurant waar je waar voor je geld krijgt.
De porties zijn aan de ruime kant, zeker als je de strand restaurants bekijkt.

30 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten in een erg gemoedelijke en gastvrije sfeer.
Geen toeters en bellen maar eerlijk en herlijk authentieke Belgische gerechten aan de Spaanse Costa met daarbij een lekker Belgisch biertje.

Reizigers die Restaurant Belga bekeken, bekeken ook

Nerja, Costa del Sol

In Restaurant Belga geweest? Deel je ervaringen!