“Diner”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
26 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede italiaans restaurant. Er zijn Italiaanse koks en dat proef je. Heerlijke melanzane en risotto gegeten. Tussendoor krijg je heerlijke amuses. Echte aanrader.

10 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten! We hadden tafel in het half open gedeelte. Brood vooraf werd op een originele manier geserveerd. Hoofdgerechten waren smaakvol en portie grote was perfect. Net genoeg, waardoor we ons nog aan een dessert konden wagen. Heerlijk zelf gemaakt Italiaans ijs. Kwalitatief beste restaurant tijdens ons bezoek in Nerja. Als we in de buurt zijn gaan we zeker nog eens terug.

9 juni 2018 beoordeeld

Wij waren hier nog niet eerder geweest en de reviews op Tripadvisor lezende besloten we hier maar eens te dineren. Prima Italiaan, leuke ontvangst, vriendelijk personeel en het is ook leuk zitten hier. Wij gingen voor een pasta die prima was. beste Italiaan van Nerja? . . . .gaat te ver zou ik zeggen omdat er nogal wat goede zijn hier maar top 3 zeker. Aanrader hier, ook wij komen terug.

20 december 2017 beoordeeld

heerlijke maaltijden.
perfecte bediening
gezellig intereur.
alles wat je nodig hebt voor een uitstekend dinner

25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk restaurantje om te zitten. Lekker gegeten. Erg goed geholpen. Goede prijs kwaliteits verhouding.

Reizigers die Dal Toscano bekeken, bekeken ook

Nerja, Costa del Sol
Nerja, Costa del Sol

In Dal Toscano geweest? Deel je ervaringen!