“lunch 3pers verj”

Keukens: Europees, Fusion
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
6 oktober 2018 beoordeeld

we hebben voor dit restaurant gekozen via tripadvisor en we hebben het ons niet beklaagt,het was gewoon zeer lekker en met uitstekende bedienig,mooi zicht aan de zee,borden zeer mooi gepresenteerd en uitstekende wijntjes!!
prijs is zeker een meevaller!!

18 september 2018 beoordeeld

Zeer aangenaam restaurant. Heel vriendelijke bediening. Vlot Engelstalig. Uitstekende gerechten. Bieden spontaan aan gerecht te delen als het zeer copieus is. Na maaltijd cava aangeboden. Zouden zeker terugkeren. Een topper tussen de vele toeristenvallen die Nerja rijk is.

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie kaart, leuke gerechten en een aparte kaart voor kinderen. Heerlijke rode huiswijn. Reserveren is noodzakelijk! Bediening mag iets “losser” maar hoort misschien bij het imago van de tent.. borden mooi opgemaakt, hoofdgerecht zelfs iets teveel vonden wij. Kortom: zoek je iets anders dan tapas of een snelle hap, dan kun je hier heel goed eten.

25 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, mooie borden, prima bediening. Ik zou niet weten wat niet klopt aan dit restaurant. Gewoon doen, wel reserveren.

6 augustus 2018 beoordeeld

We hebben met een grote groep (17) wat goed ging. Het eten was goed, maar de bediening wat chaotisch. Een leuke middag lunchen.

Reizigers die Bakus bekeken, bekeken ook

Nerja, Costa del Sol

Nerja, Costa del Sol

In Bakus geweest? Deel je ervaringen!