“Heerlijk”

Keukens: Barbecue, Braziliaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker, prima service, gastvrij! Waar voor je geld! Voor vleesliehebbers! Leuk terras vlakbij zee

7 oktober 2017 beoordeeld

We zijn hier twee keer gaan eten, vlees van de spies. Mooi plekje, goed personeel en vlees .....om je vingers bij af te likken. Zoveel als je wilt en op kunt, maar bepaal zelf het tempo door af en toe nee te zeggen. Grote pinnen aan tafel waar ze vlees af snijden wat je met je tangetje aan mag pakken. Zoveel patatas en groente als je wilt hebben maar wel effe vragen. Ik snap niet dat hier slechte recensies op komen want het was verrukkelijk. En als toegift bij de rekening een heerlijk glaasje likeur of grappa

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, maar vooral gedronken. Perfecte cocktails, maar vooral bijzonder gastvrije ontvangst! Daar kunnen vele obers in Nederland nog wat van leren.

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, en super vriendelijk personeel prijs kwaliteit verhouding is ontzettend goed! Wij zouden meer willen betalen voor deze kwaliteit! Aanrader!!!

4 juni 2017 beoordeeld

Er werd een menu aangekondigd op het billboard, maar dat viel tegen. We kregen waterige ijsbergsla met twee tomaten. De sausjes waren goed en de patat was knapperig, maar het vlees dat aan tafel werd afgesneden vonden we weinig.

Reizigers die Churrasqueria Brasilena Amazonas bekeken, bekeken ook

In Churrasqueria Brasilena Amazonas geweest? Deel je ervaringen!