“Geweldig gegeten ”

Keukens: Barbecue, Braziliaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, en super vriendelijk personeel prijs kwaliteit verhouding is ontzettend goed! Wij zouden meer willen betalen voor deze kwaliteit! Aanrader!!!

4 juni 2017 beoordeeld

Er werd een menu aangekondigd op het billboard, maar dat viel tegen. We kregen waterige ijsbergsla met twee tomaten. De sausjes waren goed en de patat was knapperig, maar het vlees dat aan tafel werd afgesneden vonden we weinig.

15 oktober 2016 beoordeeld

We hadden er al een cocktail gedronken en besloten om ook eens te gaan eten van de grill, wat zij BBQ noemden. Omdat de kaart was beperkt want de BBQ was hoofdattractie. We kregen een verscheidenheid aan bijgerechten en werden bevoorraad door de ober met een grote spies waarvan hij afsneed. Een leuke ervaring en heerlijk vlees. Goed gegrild en goed geserveerd. Als dessert een ananas met kaneel, ook van de spies. Ongecompliceerd en goed.

11 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een heerlijke traktatie van diverse soorten vlees. Zo van de gril en van de spies op.je bord. Een beetje helpen is nodig want je pakt met een tangetje het vlees wat zij afsnijden. De tafels ziin wat minder aantrekkelijk maar dat is ook logisch als je ziet wat er gemorst wordt tijdens het afsnijden. Het is echt de moeite waard.

24 september 2015 beoordeeld

zijn hier geweest omdat wij in manchester een soort gelijke formule hebben gehad
vlees aan de pen en aan tafel afsnijden kan prima zijn alleen moet de kwaliteit van het vlees er naar zijn heb nog nooit zulk smerig rundvlees op mijn bord gehad buiten de barbecue pennen om hebben ze niet veel keus vandaar het aanraden van deze vlees variant door het personeel zal hier niet meer terug keren

Reizigers die Churrasqueria Brasilena Amazonas bekeken, bekeken ook

Nerja, Costa del Sol
Nerja, Costa del Sol

In Churrasqueria Brasilena Amazonas geweest? Deel je ervaringen!