“BBQ van de grill”

Keukens: Barbecue, Braziliaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 oktober 2016 beoordeeld

We hadden er al een cocktail gedronken en besloten om ook eens te gaan eten van de grill, wat zij BBQ noemden. Omdat de kaart was beperkt want de BBQ was hoofdattractie. We kregen een verscheidenheid aan bijgerechten en werden bevoorraad door de ober met een grote spies waarvan hij afsneed. Een leuke ervaring en heerlijk vlees. Goed gegrild en goed geserveerd. Als dessert een ananas met kaneel, ook van de spies. Ongecompliceerd en goed.

11 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een heerlijke traktatie van diverse soorten vlees. Zo van de gril en van de spies op.je bord. Een beetje helpen is nodig want je pakt met een tangetje het vlees wat zij afsnijden. De tafels ziin wat minder aantrekkelijk maar dat is ook logisch als je ziet wat er gemorst wordt tijdens het afsnijden. Het is echt de moeite waard.

24 september 2015 beoordeeld

zijn hier geweest omdat wij in manchester een soort gelijke formule hebben gehad
vlees aan de pen en aan tafel afsnijden kan prima zijn alleen moet de kwaliteit van het vlees er naar zijn heb nog nooit zulk smerig rundvlees op mijn bord gehad buiten de barbecue pennen om hebben ze niet veel keus vandaar het aanraden van deze vlees variant door het personeel zal hier niet meer terug keren

12 augustus 2015 beoordeeld

We zijn hier nu voor het tweede jaar gaan eten. Mooi plekje, goed personeel en vlees .....om je vingers bij af te likken. Net zoveel als je wilt, maar niet in een hoog tempo. Voor kinderen heel leuk, grote pinnen aan tafel waar ze vlees af snijden wat je met je tangetje aan mag pakken. En als slag op de vuurpijl de ananas met kaneel. Wist niet dat ananas zo lekker kon zijn. Volgende dag niet te veel plannen maken! Je zit wel even vol.

22 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik zijn hier terecht gekomen vanwege de goede recensies, het vleesbuffet was aardig en het snijden van vlees aan tafel was leuk, echter als je geen vleeseter ben en iets anders wilt eten dan is dit restaurant niet aan te raden! De kip (pollo) was veel te lang doorgebakken en de sla leek nergens op! Kortom : aanrader als vleeseter voor buffet, anders niet gaan eten!

Reizigers die Churrasqueria Brasilena Amazonas bekeken, bekeken ook

In Churrasqueria Brasilena Amazonas geweest? Deel je ervaringen!