“Tapas even anders maar zo smakelijk”
Beoordeling van Mo GastroTapas

Mo GastroTapas
Geclassificeerd als nr. 75 van 448 Restaurants in Nerja
Keukens: Spaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
6 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van de beoordelingen waren we een beetje terughoudend over de bediening. Deze is niet heel snel maar ze zijn wel heel druk bezig. De tapas zijn verrukkelijk, en we hebben er deze vakantie al veel geprobeerd. Als je de tijd hebt gewoon doen. Je wordt niet teleurgesteld. En als het iets langer duurt gewoon vriendelijk blijven, je hebt immers vakantie. De bediening is dan gewoon reuze vriendelijk. GENIETEN.

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Originele tapas met veel liefde bereid. Een echte aanrader! Ook zeer vriendelijke bediening . Wij komen zeker terug !

3 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier wezen eten vanwege de goede reviews. Tapas waren oké, maar de bediening zeeer slecht! We hebben ons echt zitten ergeren! We werden gewoon vergeten en hebben tot 2x toe zelf naar de bar moeten lopen om nog een drankje te vragen. We voelden ons niet behandeld als gasten. De tapas waren oké, maar gezien de slechte service viel dit totaal in het niet. Ook een tweede ronde tapas bestellen lukte niet vanwege de bediening die geen oog voor ons had. Wel een goedkope avond dus ;) eigenaren van deze tent: investeer aub in goed (of meer) personeel.

14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het waren heerlijke gerechten! Echt een verrassing dit restaurant. Originele tapas met geweldige sausjes!

15 april 2017 beoordeeld

Hier vind je niet de gebruikelijke tapas maar lekkere aparte kleine gerechtjes, met zorg bedacht en gemaakt. De chupas de pollo / lollies van kip zijn voortreffelijk. Alleen hiervoor zou ik al teruggaan. Aanrader. Bediening zou wat beter kunnen, moesten lang wachten en brachten eerst verkeerde drankje

Reizigers die Mo GastroTapas bekeken, bekeken ook

Nerja, Costa del Sol
Nerja, Costa del Sol

In Mo GastroTapas geweest? Deel je ervaringen!