“Blijft Top!”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
23 juni 2018 beoordeeld

We zeggen ‘blijft’ omdat we hier al een aantal jaren met regelmaat komen en het dus inmiddels over een langere tijd kunnen beoordelen. Mooie locatie direct aan het Burriana strand, eten top, wij nemen meestal vis. Personeel is erg service gericht, vriendelijk en weet het je helemaal naar de zin te maken (complimenten Rachel en Benjamin! maar zeker ook al de overige collega’s!). Van harte aanbevolen hier.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben we met vrienden heerlijk geluncht en lekker relaxed gezeten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam als iets niet duidelijk is van de kaart.

18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne sfeer, goede muziek, lekker eten, prima stoelen: mag je niet overslaan in Nerja, als je in Andalusie bent

28 maart 2018 beoordeeld

Inmiddels al weer de derde keer dat wij in Nerja waren voor een korte vakantie, vrijwel elke dag in dit voor ons favoriete restaurant wezen eten.

Werden door het personeel als goede vrienden begroet en genoten van het heerlijke eten, er is een ruime keuze dus was genieten.

7 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en drinken on een ontspannen en mooie strand setting.
Uitzicht op strand en boulevard.
Grote stukken vlees gegrild zoals je dat wil.

Reizigers die Playa y Sol bekeken, bekeken ook

Nerja, Costa del Sol
Nerja, Costa del Sol

In Playa y Sol geweest? Deel je ervaringen!