“Lekker eten en vriendelijk personeel”
Beoordeling van Playa y Sol

Playa y Sol
Geclassificeerd als nr. 68 van 457 Restaurants in Nerja
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben we met vrienden heerlijk geluncht en lekker relaxed gezeten. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam als iets niet duidelijk is van de kaart.

Datum van bezoek: mei 2018

18 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne sfeer, goede muziek, lekker eten, prima stoelen: mag je niet overslaan in Nerja, als je in Andalusie bent

Datum van bezoek: april 2018
28 maart 2018 beoordeeld

Inmiddels al weer de derde keer dat wij in Nerja waren voor een korte vakantie, vrijwel elke dag in dit voor ons favoriete restaurant wezen eten.

Werden door het personeel als goede vrienden begroet en genoten van het heerlijke eten, er is een ruime keuze dus was genieten.

7 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten en drinken on een ontspannen en mooie strand setting.
Uitzicht op strand en boulevard.
Grote stukken vlees gegrild zoals je dat wil.

7 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier geluncht en een lekker drankje gedronken. Veel keuze op de menukaart. Heerlijke loungestoelen en banken. Vriendelijk personeel.

Reizigers die Playa y Sol bekeken, bekeken ook

Nerja, Costa del Sol

In Playa y Sol geweest? Deel je ervaringen!