Hotel Paraiso del Mar
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 301 per nacht.

Apartamentos Casanova(Nerja)(Heel veel waar voor je geld!)
Zie aanbieding
    Bajamar(Nerja)(Heel veel waar voor je geld!)
    Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 97 per nacht.

Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 90 per nacht.

Priceline
    22 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijn hotel. Prachtige locatie, onze kamer had schitterend uitzicht op zee. Het strand kan via trappen vanuit de tuin bereikt worden. Het hotel ligt op bovendien wandelafstand van het centrum. Vriendelijk personeel en een prima ontbijt. Wat ons betreft ' The place to be' !

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
    24 oktober 2015 beoordeeld

Dit hotel is bijzoneer en uniek Door zijn locatie en apparte kamers, alle kamers zijn anders ingericht en hebben eigen jacuzzi. Fantastisch ontbijt en heel vriendelijk personeem. Kamers zijn stilaan wel aan renovatie toe, de prijzen zijn hoog dus men mag top kwaliteit verwachten.

Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
    1 september 2014 beoordeeld

mooie en nette kamers, personeel super vriendelijk en behulpzaam en wat een uitzicht vanuit de prachtige tuin die boven op de rotsen ligt.
    ook een heerlijk en gevarieerd ontbijt
    en de eigenaar Enrique een prachtig mens
    wij waren er een week in juni en gaan terug in oktober omdat het zo goed is

• Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
    20 november 2013 beoordeeld

Wat een gastvrijheid en een mooie plek beter kan niet.
    Eigenaar Enrique geeft aan ieder ook al ben je er maar een nachtje uitleg en tips op zijn leuke manier.Een echte aanrader en een heerlijk ontbijt.

• Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner
    26 oktober 2012 beoordeeld

Dit hotel ligt bovenop de rotsen van Nerja boven het strand (naast de Parador van Nerja). Om op het strand te komen moet je kunnen traplopen en in goede conditie zijn! Het is een echt familiehotel met "gezellig" ingerichte kamers. Wij verbleven 2 dagen in de "Suite Paraiso del Mar", waar we een balkon met prachtig uitzicht op tuin, strand en zee hadden (maar helaas deelden we dit balkon met onze buren).

Kamertip: Voor 2 personen is de Suite Paraiso del Mar eigenlijk veel te groot. De badkamer is onwaarschijnlijk groot en het balkon biedt geen enkele privacy t.o.v. de buren, met wie het balkon gedeeld wordt.
    • Verbleef: september 2012, reisde met een partner