Bajamar(Nerja)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 103 per nacht.

Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 89 per nacht.

Gratis annuleren tot 25/07
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 242 per nacht.

Hotel Los Arcos(Nerja)
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 229 per nacht.

Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 169 per nacht.

Gratis annuleren tot 26/07
6 juni 2017 beoordeeld

Het was meer een huisje met een tuin met een tuin zet en ligstoelen, we zaten eigenlijk gelijk aan het strand. Alleen een hek door en je was er.
Het ontbijt van het hotel is drie x niks elke dag het zelfde, als we weer een keer daar naar toe gaan regelen we zelf het ontbijt. Vlak bij is een supermarktje met van alles wat en niet duur.

Kamertip: Kamers met zee zicht in het hotel langs de kust, want het zijn 2 hotels een langs de kust en aan de overkant van de straat,
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tripadvisor had ons al gewaarschuwd maar aangezien we een pakketreis hadden geboekt probeerden we er het beste van te maken. De ontvangstruimte schept verwachtingen en op het eerste gezicht lijkt ook de kamer redelijk. Maar helaas is de ruimte klein en gedateerd en kun je net om het tweepersoons bed heenlopen. De bureaula hangt los, de deur om de koelkast hangt scheef in de scharnieren, de knop van de airco ontbreekt en we slapen op een plasticzeiltje dat onder het onderlaken ligt.
De WiFi is gratis maar er moet steeds opnieuw worden ingelogd. Heel hinderlijk.
De ontbijtzaal bevindt zich aan de overkant van het gebouw en is een regelrechte deceptie. Er staan rijen lange tafels en over de inhoud van het ontbijt is weinig positiefs te melden. De automaatkoffie is lauw, het brood is oud en taai.
Het enige wat hier leuk is dat is het geluid van de branding.
Parkeren is een ramp(overigens bij vrijwel elk hotel). Hier kun je als je geluk hebt in de straat parkeren. En dat was ons enige geluk.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
3 april 2017 beoordeeld

Ook de vierde keer verveelt deze locatie niet. De bungalows naast het hotel bieden rust en privacy. Sommige bungalows zijn gerenoveerd (eigentijdse inloopdouche), sommige meer gedateerd. Maar alles is aanwezig om er een heerlijk verblijf te hebben (wasmachine, kookgelegenheid met in ons geval zowel magnetron als oven). Schoonmaak is top. Strand en boulevard zijn rustig in februari/maart. De afstand tot het centrum is ongeveer een kwartiertje lopen. In de nabijheid zijn veel eetgelegenheden met diverse keukens (spaans, engels, chinees, thais, italiaans etc).

Kamertip: Vraag in het hotel om een kamer met zeezicht. De bungalows hebben allemaal zeezicht.
  • Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
19 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Perla marina bungalows
Super locatie direct aan zee.
Bungalow perfect alles top. Bed oké . Schoon en alles van koffiepot tot en met wasmachine aanwezig.
Fantastisch weer in Maart.
Strand rustig, kiezelstrand.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
13 januari 2017 beoordeeld

Goed hotel,, heerlijke kamer met zeezicht, met overdekt balkon, kijkend op de wantel boulevard,, en de zee.
was schoon .keurig verder in gericht, wel trappen en moet dus goed ter been zijn, , ook liften naar etage's. Eten was goed, maar niets bijzonders, onrbijt kon er mee door, trouwens de eetzaal vonden we ongezellig, ,

Kamertip: Voorkant.zeezicht met balkon en zonnig, andere kamers fransbalkon en straat zicht
  • Verbleef: februari 2016, reisde met een partner