“Toeristenfabriek”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Hotel Perla Marina
Beoordeeld als nr. 19 van 37 hotels in Nerja
16 juni 2017 beoordeeld

Wij hadden net een fijne rondreis (fly-drive met tweeën) door Andalucia achter de rug en gingen nog een paar dagen uitrusten in Nerja. De ontvangst aan de receptie was allerhartelijkst en efficiënt. Niks op aan te merken. Maar ... het staat te boek als een 4* hotel en dat is het zeker niet. Onze kamer met zeezicht lag op de 3e verdieping. De kamer zelf en het balkon waren prima. De badkamer echter had nogal wat uitdagingen. Op de wc zitten was lastig want die stond te dicht tegen de muur, de deurstijlen waren rot, de deur zelf niet schoon (vuile vingers), de ophanging van de douchekop zat los en het warm water uit de douchekop was instabiel (weinig water, te koud, te warm en niet constant). 's Avonds rustig op je balkonnetje een boek lezen was er niet bij, want onder het balkon op het achterterras vond 'heart-stopping' entertainment plaats: veel, luid, uitgesproken slecht en veel te laat (tot bij half twaalf). De ontbijtzaal ontlokte Gulag-associaties vanwege de ongezelligheid, massaliteit en totale onpersoonlijkheid. We zijn er de eerste ochtend nog ingestonken, maar hebben daarna een leuk klein zaakje in de buurt gezocht bij een Spaans stel wat voor ons een vers ontbijtje in elkaar timmerde met goede koffie.
Als je niet van het standaard Costa-del-Sol-toerisme houdt, moet je hier dus NIET zijn.
Oh en ja, er zijn ook altijd wel een paar mensen die 's morgens al een handdoekje neerleggen op een bedje bij het zwembad. Dat typeert het publiek ook weer fijn. Wij doen nooit iets met zwembaden als er op twee meter afstand een fijne bruisende oceaan is om in de duiken, dus wij hadden er persoonlijk geen last van. Voor wie het belangrijk vindt: minder fijne wifi omdat je steeds opnieuw moet inloggen. Zoek maar een andere plek :)
PS: wij betaalden €600,- voor 4 nachten (met ontbijt, wat we dus maar één keer genomen hebben). Schrikbarend duur voor zo'n plek.

Kamertip: Als je zeezicht wilt heb je ook entertainment onder je balkon, tot ca 23.15 uur. De ruisende zee  ...
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner

6 juni 2017 beoordeeld

Het was meer een huisje met een tuin met een tuin zet en ligstoelen, we zaten eigenlijk gelijk aan het strand. Alleen een hek door en je was er.
Het ontbijt van het hotel is drie x niks elke dag het zelfde, als we weer een keer daar naar toe gaan regelen we zelf het ontbijt. Vlak bij is een supermarktje met van alles wat en niet duur.

Kamertip: Kamers met zee zicht in het hotel langs de kust, want het zijn 2 hotels een langs de kust en aan de ...
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tripadvisor had ons al gewaarschuwd maar aangezien we een pakketreis hadden geboekt probeerden we er het beste van te maken. De ontvangstruimte schept verwachtingen en op het eerste gezicht lijkt ook de kamer redelijk. Maar helaas is de ruimte klein en gedateerd en kun je net om het tweepersoons bed heenlopen. De bureaula hangt los, de deur om de koelkast hangt scheef in de scharnieren, de knop van de airco ontbreekt en we slapen op een plasticzeiltje dat onder het onderlaken ligt.
De WiFi is gratis maar er moet steeds opnieuw worden ingelogd. Heel hinderlijk.
De ontbijtzaal bevindt zich aan de overkant van het gebouw en is een regelrechte deceptie. Er staan rijen lange tafels en over de inhoud van het ontbijt is weinig positiefs te melden. De automaatkoffie is lauw, het brood is oud en taai.
Het enige wat hier leuk is dat is het geluid van de branding.
Parkeren is een ramp(overigens bij vrijwel elk hotel). Hier kun je als je geluk hebt in de straat parkeren. En dat was ons enige geluk.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
3 april 2017 beoordeeld

Ook de vierde keer verveelt deze locatie niet. De bungalows naast het hotel bieden rust en privacy. Sommige bungalows zijn gerenoveerd (eigentijdse inloopdouche), sommige meer gedateerd. Maar alles is aanwezig om er een heerlijk verblijf te hebben (wasmachine, kookgelegenheid met in ons geval zowel magnetron als oven). Schoonmaak is top. Strand en boulevard zijn rustig in februari/maart. De afstand tot het centrum is ongeveer een kwartiertje lopen. In de nabijheid zijn veel eetgelegenheden met diverse keukens (spaans, engels, chinees, thais, italiaans etc).

Kamertip: Vraag in het hotel om een kamer met zeezicht. De bungalows hebben allemaal zeezicht.
  • Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
19 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Perla marina bungalows
Super locatie direct aan zee.
Bungalow perfect alles top. Bed oké . Schoon en alles van koffiepot tot en met wasmachine aanwezig.
Fantastisch weer in Maart.
Strand rustig, kiezelstrand.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
13 januari 2017 beoordeeld

Goed hotel,, heerlijke kamer met zeezicht, met overdekt balkon, kijkend op de wantel boulevard,, en de zee.
was schoon .keurig verder in gericht, wel trappen en moet dus goed ter been zijn, , ook liften naar etage's. Eten was goed, maar niets bijzonders, onrbijt kon er mee door, trouwens de eetzaal vonden we ongezellig, ,

Kamertip: Voorkant.zeezicht met balkon en zonnig, andere kamers fransbalkon en straat zicht
  • Verbleef: Februari, 2016, reisde met een partner
8 januari 2017 beoordeeld

kamer was lekker ruim en voorzien van alle basis benodigheden,hadden een leuk voortuintje met ligstoelen.Idiaal voor een gezin met kleinere kinderen.
Centrum is op loopafstand voorzien van leuke restaurantjes met niet al te dure menu kaarten.

Kamertip: wij hadden direkt aan t strand een appartement
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Nerja bekeken
op 1,7 km afstand
MB Boutique Hotel
nr. 1 van 37 in Nerja
374 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Perla Marina geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Perla Marina

Adres: Calle Merida 7, 29780 Nerja, Spanje
Locatie: Spanje > Andalusië > Province of Malaga > Costa del Sol > Nerja
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Restaurant Roomservice Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 5 luxe hotel in Nerja
Nr. 9 hotel aan het strand in Nerja
Prijsklasse: € 45 - € 133 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Perla Marina 4*
Aantal kamers: 106
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Weekend Desk en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Perla Marina met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Perla Marina Hotel
Perla Marina Nerja
Nerja Hotel Perla Marina

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?