“Helaas koud eten”

Keukens: Fusion
Geschikt voor: Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
5 februari 2018 beoordeeld

Prachtige locatie, zowel binnen als buiten zit je prima. Buiten al snel, er staan overal heaters. Dat beloofd wat. Het voorgerecht smaakt overheerlijk, dus ik verwachtte wat van ons hoofdgerecht. Na dik een uur wachten vraag ik of ze ons misschien vergeten zijn. ( in t Spaans) nee natuurlijk niet is het antwoord. Een minuut later komt mijn spies op tafel. Mijn teleurstelling is groot, als blijkt dat mijn eten afgekoeld is, en de groenten zelfs al koud zijn. De obers reageren niet op mijn vragen. Wat een teleurstelling....

27 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier op 2e avond van ons verblijf heerlijk gegeten. De amuse van het huis liet al blijken wat men hier in huis had en we werden niet teleurgesteld. Zowel de Kobe beefburger als het gerecht van varkensvlees en groenten waren erg lekker. De afsluitende tiramisu maakte het geheel meer dan compleet. Bediening was attent en vriendelijk.

Veel restaurants in Nerja, maar deze is zeker een aanrader.

30 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Supervriendelijke bediening, super porties en goede afwerking! Ik vlees, vrouwtje vis! Niets op aan te merken! Just do it!

8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een super restaurant.
Vriendelijke bediening, heerlijke voorgerechten welke je kan delen. Mooi opgemaakte borden.
Hoofdgerechten waren top. 1 klein minpuntje was het vlees welke welldone was ipv medium. Gezellig straatje. Binnen zit je met iets meer privacy.
We komen hier zeker terug.

15 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Komen hier altijd als we in nerja zijn. Heerlijk eten voor een schappelijke prijs. Maakt eigenlijk niet uit wat je eet alles is goed. Ps ook beste sangria in de omgeving

Reizigers die La Braseria de Pacomari bekeken, bekeken ook

In La Braseria de Pacomari geweest? Deel je ervaringen!